Prednosti online računovodstva

Objavljeno: 23.1.2018. 11:03

Online računovostvo pojam je koji označava vođenje financijskog poslovanja online. Kako je u današnjem svijetu sve više i više stvari online, tako se razvilo i online računovodstvo koje ima veliku prednost u odnosu na tradicionalno računovodstvo.

OnLine računovodstvo pruža prednost pri poslovanju. Bez obzira, jeste li obveznik PDV-a ili ne, jeste li profitni (mikro, mali, srednji ili veliki) poduzetnik ili neprofitni (ustanove, udruge) subjekt, OnLine računovodstvo se temelji na uporabi iste baze podataka, zajednički, u isto vrijeme. To znači, samo Vi i Mateus imate uvid u Vašu bazu podataka.

To bi ukratko značili da apsolutno u svakom trenutku dana imate uvid u sve potrebne informacije. Uporabom OnLine računovodstvenog programa svi podaci koji su Vam neophodni za uspješno upravljanje poslovanja su vidljivi istog trenutka.

Zašto koristiti OnLIne računovodstvo?
  • Možete pristupiti poslovnim knjigama i financijskom stanju bilo kada unutar  r 24 sata / 7 dana u tjednu / 365 (366) dana u godini;
  • Možete unositi i ispisivati izlazne račune, otpremnice, kalkulacije, radne naloge i druge poslovne dokumenate (putni nalog, loko vožnja, Blagajnički izvještaj,...);
  • Smanjuje troškove poslovanja
  • Nema potrebe za dostavom dokumentacije kod nas
  • Ekološka ušteda potrošnje papira
  • Ušteda vremena
  • Nema potrebe za vožnjom
  • Upisom ulaznog dokumenata odmah je izvršena priprema podataka za plaćanje putem NetBankinga (Internet bankarstvo) – nema potrebe za ponovnim upisom istih podataka;
  • Rad s više skladišta robe (veleprodaja, maloprodaja) i repromaterijala;
  • Maloprodaja s fiskalizacijom.
Ali kako početi koristiti online računovodstvo?

Obratite nam se s povjerenjem. Programu OnLine računovodstva možete pristupiti s bilo kojeg računala koje ima pristup internetu. Uvjet je da ste naš registrirani korisnik. Tehnički (i financijski) nemate potrebe za vlastitim serverom, backup-om podataka i slično.
Naravno, prilikom dogovaranja suradnje zajednički radimo procjenu te dogovaramo koje podatke želite pratiti, ovisno o tome što Vam je potrebno za za izvršavanje poslovanja. Važno je znati tko će izrađivati i unositi pojedinu vrstu dokumenata. Bez obzira na obim i vrstu dokumentacije – Mateus radi kontrolu, knjigovodsvenu i poreznu obradu, pruža pomoć u radu te Vas priprema za potrebne izvještaje.