OCIJENI

Zašto je Facebook važan za razvoj marketinga?

Objavljeno: 31.1.2018. 10:43

Zašto Facebook?

Utjecaj novih medija, posebice društvenih mreža svakodnevno se povećava. Društvene mreže dostupne su na svim online platformama te kao takve ulaze u skoro svaki dom. Online društvene mreže možemo definirati kao uslugu koja je temeljena na webu. Ovim oblikom omogućuje se pojedincima izgradnja javnog ili polujavnog profila, poslovnim korisnicima izrada stranica artikulirajući liste drugih korisnika s kojima dijele veze i ostvaruju poslovne kontakte, a samim time i povećavaju prihode.



U svijetu postoje brojne mreže. Naravno, ovisno od zemlje do zemlje, najpoznatije su Facebook, Twitter i Instagram. U Hrvatskoj Twitter nije toliko popularan među djecom, dok je npr. Snapchat zavladao prostorom tinejdžerske populacije. Korisnici se služe društvenim mrežama zbog jednostavnog društvenog kontakta, grupiranja po interesima, dijeljenja fotografija te masovnog komuniciranja. One također predstavljaju i odličan poslovni potez, s obzirom na ranije navedeno istraživanje i potrebama ljudi da „ne budu otok“, a često se koriste samo kao alati organiziranih događanja ili održavanja već postojećih poznanstava.
Pozitivan utjecaj društvenih mreža  na socijalizaciju prvenstveno se očituje u jednostavnosti stvaranja i održavanja međusobnih odnosa. Društvene mreže omogućuju sramežljivima sigurnost u iniciranju razgovora, nadopunjavanje interakcije „licem u lice“ s prijateljima i rodbinom, stvaranje online prijateljstva s ljudima koje nikad nisu fizički upoznali i održavanje međunarodnih poznanstava. Kao pozitivne strane društvenih mreža mogu se istaknuti i mogućnosti potpore suradnji, dobrovoljnom radu, prezentaciji kreativnosti, zajedničkom učenju, te ostalim kolektivnim aktivnostima koje su preglednije i koje je lakše globalno organizirati preko grupa na različitim društvenim mrežama.

Biti prisutan

Ako ste se odlučili krenuti u poduzetničke vode, važno je da ste prisutni. Prisutni na webu pogotovo. Danas mnogi sve majstore, doktore ili druge osobe koje su im potrebne traže upravo na webu. Facebook je oko sebe razvio posebnu komunikacijsku zajednicu te je ujedno povezan i sa google pozicioniranjem. Upiše li netko u tražilicu Vašu firmu zasgurno će mu na prvih nekoliko mjesta biti i facebook stranica.

Educiranje klijenata

Naravno, uz povećanje prihoda, cilj nam je postojeće i buduće klijente upoznati sa svim uslugama kojim nudimo. Što ste više prisutni to je veća vjerojatnost da ćete imati veće prihode. Danas je Facebook postao jedna od glavnih odrednica online marketinga, a kako se ne bi sami upuštali u probleme komunikacijskog menadžmenta postoje komunikacijski stručnjaci koji će to odraditi za vas. Pravilnom komunikacijskom strategijom zasigurno ćete povećati prodaju.

Pravila:
  • Nikada u poslovne svrhe nemojte koristiti profil.
  • Kreirajte stranicu, ovisno o kategorijama vaše branše
  • Podijelite uloge na stranici
  • Pratite statistiku. Jeidno tako ćete znati jeste li dobro razradili strategiju
  • Ne zaboravite. Svaki dan je sve više potencijalnih klijenata online.


Danas bilo da se vozite u tramvaju ili odmarate nakon ručka otvarate naslovnicu Vašeg facebook profila. Puno puta ćete pronaći na naslovnici ono što Vas zanima. Prateći pretraživanja i Vaš klijent će doći do Vaše stranice. Npr. ako klijent želi zamjenu guma i upisao je u google tražilicu zamjenu guma, pravilnom startegijom komuniciranja na društvenim mrežama, klijent će vrlo brzo doći do Vas te možda baš kod Vas zamijeniti gume.

Facebook je zasigurno jedna od velikih prednosti online marketinga. Oglašavanjem i kreiranjem sadržaja na facebooku utječete na poboljšanje i modernizaciju svoga poslovanja.

OCIJENI