OCIJENI

Zašto je komunikacija na društvenim mrežama važna?

Objavljeno: 11.4.2018. 13:28

Već je i pticama na grani poznato koliko su društvene mreže važne za razvoj poslovanja određene tvrtke. Bilo da želite učvrstiti postojeći ili stvoriti novi brend, društvene mreže odličan su marketinški alat. Želite stvoriti kampanju, objaviti oglas ili podijeliti novost koju imate, ali ne znate kako? Postoji rješenje. Angažirajte stručnjaka za digitalni marketing koji će Vam objasniti prednosti društvenih mreža.

Tradicionalno vs novo. Za razliku od tradicionalnih marketinških alata, želite li ostvariti rezultate na društvenim mrežama potrebno je uvijek biti u trendu pa čak i korak ispred. Potrebno je uložiti mnogo vremena i surađivati s tzv. community managerima koji u svakom trenutku znaju pravila Facebooka, što se promijenilo i kako to utječe na krajnjeg korisnika. Ne morate vi čitati statistiku i boriti se s bezbroj upitnika iznad glave na koje ne znate odgovoriti. Surađujte s onima koji znaju upravljati Facebookovim fan stranicama.



Kratka formula glasi APRV. Analiziraj, planiraj, realiziraj i vrednuj. Što bi to značilo?

ANALIZA - analiziraj svoje dosadašnje stanje. Ako imate Facebook potrebno je znati čitati dosadašnju statistiku, koliko je bilo pregleda, koji sadržaj je bio najzanimljiviji, jesu li oglasi kreirani u skladu s pravilima Facebook oglašavanja. Objavljujete li tek toliko da nešto objavite ili je sve pomno isplanirano.

PLANIRANJE - planiranje odnosno organizacija je oduvijek pola posla u svemu, bez obzira čime se bavili. Na početku je potrebno definirati planove koje želite postići, ali mogućnosti. Ciljevi moraju biti realni, zanimljivi, vremenski definirani, ostvarivi i pouzdani te specifični. Ova metoda naziva se SMART metoda. Prvo i najvažnije je da je cilj precizno određen, tj. jasno definiran. Cilj treba biti mjerljiv npr. u novcu ako vam je cilj povećati prihode. Cilj nikada ne postavljajte previsoko jer ako je cilj nerealan postoji i mala mogućnost da ćemo ga ostvariti. Neka ciljevi budu kratkoročni, srednjoročni i dugoročni. Vremenski određen znači odrediti od kad do kad želite ostvariti navedene ciljeve. Važno je da je vremenski horizont izazovan, ali ne i nemoguć.

REALIZIRANJE - uključuje postavljanje plana na društvene mreže, kreiranje objava sukladno interesnoj skupini. Realizirajte ono što ste planirali jer ovaj korak je vrlo važan za ostvarivanje unaprijed definiranih ciljeva

VREDNOVANJE - nakon ispunjenja vremenskog roka potrebno je analizirati plan i vidjeti je li isti ostvaren. Jeste li ostvarili postavljene ciljeve, kakva je statistika do sada, u čemu vidite najveći problem?

Kako se ne bi sami igrali mačke i miša potrebno je pronaći tvrtku odnosno specijalista za digitalni marketing koji će sve ovo odraditi za Vas. Kontaktirajte našeg stručnjaka i zajedničkim kreativnim snagama stvorite stranice na društvenim mrežama koje će malo tko zaobići. Pobijedite copy paste oglase i budite jedinstveni. Jedinstvenost, inovativnost i kreativnost sastojci su za uspješnu strategiju na društvenim mrežama.

OCIJENI