Što dulje gledate oglase - cijene padaju!

Objavljeno: 28.3.2018. 10:07

Koliko je zapravo u današnjem marketingu važan korisnik najbolje pokazuju cijene oglasa. Napravite mali test i tjedan dana tražite na googlu jednu stvar i pokušajte obaviti web kupovinu. Zasigurno ćete nakon samo par dana na mail dobiti podsjetnik jeste li obavili kupovinu te će Vam u dosta slučajeva ponuditi i dodatni popust. Zašto?



Danas je u moru informacija važno razviti povjerenje između prodavača i kupca. Tek kad kupac zadobije povjerenje imate stalnog kupca. Poanta svega je odnos. Uspješan marketing je onaj marketing koji se zasniva na želji i interesi korisnika.

Temeljem sadržaja moguće je poticati na kupnju. Kreirajte zanimljiv sadržaj koji će privući potencijalnog kupca. Postoji naravno i mogućnost gdje Vi kao potencijalni kupac ne želite primati oglase u elektroničkom obliku. Ali tme gubite na mogućnosti smanjenja cijene. A rijetki su oni koji ne vole popuste.

Kako kreirati dobar oglas?
  • Neka bude zanimljiv i kreativan
  • Prilagodite oglas kupovnoj moći potrošaća
  • Obratite pažnju na navike potrošača tj. prethodno objavljene kupnje
  • Pružite mu i razinu post-prodaje
  • Nakon kupnje se povežite s njim(npr. Loyality card)