Jačanjem imuniteta riješite se prehlade i gripe

Objavljeno: 2.11.2017. 18:09

Hladnije vrijeme, niže temperature te veće količine padalina uzroci su i javljanja gripe. U Hrvatskoj tako od kraja listopada do sredine veljača mnogi stanovnici obolijevaju od gripe. Viša tjelesna temperatura, drhtavica, curenje nosa i suzne oči glavni su simptomi koji vam ukazuju na gripu. Gripa se pojavljuje vrlo naglo te se simptomi razvijaju unutar tri do šest sati. Gripa nije prehlada, već je puno ozbiljnija. U prosjeku traje 10 dana, ponekad i duže.



Razlike između prehlade i gripe su:

Gripa se pojavljuje naglo i traje puno duže od prehlade
Za vrijeme prehlade glavobolja i bol u mišićima je vrlo blaga.
Komplikacije kod prehlade su upala sinusa ili uha, a kod gripe su puno teže komplikacije poput upale pluća i upale sinusa.
Ako obolite od gripe svakodnevni umor će Vas unatoč količini sna pratiti najmanje dva tjedna
Za vrijeme gripe pojavljuje se i suhi kašalj koji zna biti puno neugodniji od produktivnog kašlja(prehlada)

Kako bi se pravovremeno zaštitili od gripe potrebno je tijekom cijele svoje godine štititi svoj organizam te zdravom prehranom i navikama pojačati svoj imunitet. Imunološki sustav se hrani vitaminima i mineralima te je zbog toga potrebno posebnu pozornost usmjeriti ka zdravoj hrani. Oduvijek se zna kako su ljudi koji proizvode vlastitu domaću hranu puno zdraviji od onih koji jedu gotovu tzv. brzu hranu. Domaća hrana i domaći proizvodi glavni su lijek za suzbijanje gripe tj. njihovom konzumacijom zasigurno ćete smanjiti mogućnost razvijanja gripe. Zdravo i domaće meso poput kobasica, špeka, čvaraka i drugih mesnih prerađevina pospješuju Vaš organizam te Vam omogućavaju borbu protiv različitih vrsta antitijela.

Uz zdravu hranu posebnu pozornost potrebno je usmjeriti prema konzumaciji hrane koja ima veće količine vitamina. Oduvijek je poznato kako voće i povrće sadržava veće količine vitamina c pa se svakako potrudite svaki dan pojesti barem jednu voćku. Naravno, ovisno o godišnjem dobu. Ako je zima jedite dnevno barem dvije mandarine ili naranče, ljeti grožđe ili lubenicu, a u proljeće i jesen jagode ili jabuke. Namirnice koje se moraju naći na vašim tanjurima su svakako sušeno voće, crveno meso, piletina, perutnina, zeleno povrće, mlijeko, naranče, mandarine, biljna ulja, jaja, rajčica, paprika. Uz vitamin c za suzbijanje prehlade i gripe važno je imati i visoku razinu magnezija u tijelu jer je on posebno važan za pravilan rad srca, mišića i živčanog sustava. Lisnato povrće, meso i mlijeko sadržava veću količinu magnezija te pospješuje rad srca, ali i mišića.



Uz navedene namirnice, nikad iz svoje kuhinje nemojte izbaciti češnjak. Oduvijek spada u vrstu tzv. prirodnih antibiotika jer uspješno suzbija mnoge bakterije u tijelu. Ako Vam smeta miris pokušajte ga kombinirati u što više jela. Idealno bi bilo jesti ga uz šnitu kruha s maslinovim uljem, ali ako jednostavno ne možete izdržati miris jedite ga barem jednom tjedno. Uz prirodni oblik češnjaka moguće je konzumirati i češnjak u obliku kapsula. Za suzbijanje mirisa češnjaka, ali i jačanje imuniteta svakako nemojte zaboraviti na pčelinje proizvode, med i propolis.

Kako bih Vam pomogli u traženju zdravih namirnica te dodataka prehrani izdvajamo za Vas nekoliko ustanova koje će Vam pomoći da se uspješno riješite gripe i prehlade.