OCIJENI

Važnost promotivnih materijala za manje i srednje poduzetnike

Objavljeno: 9.1.2023. 11:02

Stranice i stranice su ispisane o reklamama, te njihovom utjecaju na širu populaciju. Zasigurno ste mnogo puta čuli rezultate raznih istraživanja koja tvrde kako reklame na sve nas podsvjesno utječu i time čak i nesvjesno kupujemo proizvode koje smo taj dan vidjeli na TV-u, internetu ili negdje na reklamnim letcima. Reklame su danas svuda oko nas, viđamo ih na cesti dok vozimo, prekidaju naše omiljene serije, vidimo ih u novinama, ali i svakodnevno u našim poštanskim sandučićima. Htjeli Vi to ili ne, reklame nesvjesno utječu na donošenje naše odluke o nekom proizvodu ili usluzi. To je jednostavno način na koji svijet danas funkcionira i ponekad nije jednostavno osvijestiti zašto kupujemo baš određeni proizvod ili tražimo neku uslugu. Sve u svemu, reklame su bitna sastavnica svakog branda, svake velike tvrtke, isto kao i onih manjih i srednjih poduzeća. Kao što vidite, reklame mogu utjecati na odluku kupca, stoga su važan dio marketinške taktike svake tvrtke. Kupac donosi odluku čim primi Vaš reklamni letak u ruke, dovoljne su mu dvije do tri sekunde da procesuira informaciju, ali i da donese odluku o tomu hoće li Vam dati svoje povjerenje. Stoga, srednji i manji poduzetnici vrijedi ulagati sredstva u reklamne materijale.
                   
Baš iz tog razloga, morate posjetiti studio za grafički dizajn Design Up koji se nalaze na adresi Ozaljska 23, 10000 Zagreb. Tvrtka je osnovana 1990. godine, a iza njih je bogato iskustvo u dizajnu i pripremi svih vrsta promotivnih materijala (letaka, plakata, wobblera, stalaka, bannera…) i velik broj prelomljenih časopisa, kataloga i knjiga. Možete im se obratiti za sve vrste grafičkih usluga i realizirat će svaku vašu ideju: dizajnirati, grafički je urediti i otisnuti. Kako i sami kažu: “Krajnji nam je cilj da Vi budete zadovoljni. Poslušat ćemo Vaše zamisli i ideje, i/ili predložiti naše, kako bi krajnji proizvod bio što kvalitetniji, te u skladu s današnjim dizajnerskim trendovima.”

Evo zašto morate otići baš u Design Up!

Jeste li primjetili zanimljiva i kreativna rješenja vizuala promotivnih materijala Henkela i Schwarzkopf Professionala? Znate li tko je radio grafičko oblikovanje časopisa Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Direktor, Tajnica.hr, Tehnika i povijesna enciklopedijska izdanja: Hrvatska i Europa I, na hrvatskom, francuskom i njemačkom, Hrvatski gradovi na starim planovima i vedutama, Descriptio Bosnae & Hercegovinae, te monografije Kosta Spaić, Josip Bobi Marotti i Festival glumca? Odgovori su D.N. grafički studio. Osim ovih hvalevrijednih referenci, ova tvrtka može se pohvaliti i suradnjom s Coca Colom, Zoo Hobbyem, RRiF-om, ali i s nakladničkim kućama AGM, Kapitol, Latina&Graeca, Sigurnost Educa. Ono što radi stručni tim grafičkog studia D.N. je cijela priprema, od ideje do gotovog, otisnutog materijala. Možete im se obratiti i za izradu kompletnog vizualnog identiteta tvrtki, izradu kataloga, brošura, raznih kutija, vrećica, diploma, priznanja, ali i izradu web bannera te fotografiranje.

Još uvijek se premišljate? Evo zašto DesignUp!

Jer su predani, detaljni i fleksibilni u svom radu. Sve je stvar dogovora.
Njihove finalne pripreme za tisak se ne vraćaju na doradu, vraćaju se njihovi zadovoljni klijenti!
Uz prijedloge vizuala vode i računa o vašem budžetu.
“Imate li ideju, svakako ćemo vas poslušati, predložiti kako je možda poboljšati i na kraju realizirati. Bez ideje ste? Mi ju sigurno imamo!” Čak i ako nemate konkretan koncept ili željenu strategiju oglašavanja, stručni tim studia D.N. tu je za sve Vaše upite pa ih svakako posjetite i uvjerite se u kvalitetu usluge.

OCIJENI