OCIJENI

Što je brand identitet i kako ga uspješno razviti?

Objavljeno: 23.2.2023. 18:40

Brand identitet odnosi se na vizualne i verbalne elemente koji čine imidž tvrtke i način na koji taj imidž percipira ciljna publika. Obuhvaća sve, od naziva i logotipa tvrtke do dizajna ambalaže i promotivnih materijala. Snažan brand identitet izdvaja tvrtku od konkurencije i pomaže u izgradnji prepoznatljivosti branda i lojalnosti kupaca.

Stvaranje uspješnog brand identiteta zahtijeva pažljivo planiranje i temeljito razumijevanje ciljne publike, konkurencije i misije tvrtke. Donosimo nekoliko koraka koji će vam pomoći da razvijete uspješan brand identitet:

1.      Provedite istraživanje tržišta

Prije razvijanja brand identiteta, važno je razumjeti ciljanu publiku, svoju konkurenciju i tržište na kojem poslujete. To će vam pomoći da odredite što vaš brand izdvaja od drugih i koji su elementi najvažniji za vaše potencijalne klijente.

2.      Definirajte viziju i misiju svoje tvrtke

Vizija i misija vaše tvrtke poslužit će kao temelj za izgradnju identiteta vašeg branda. Vizija i misija bi trebale odražavati ono za što se vaša tvrtka zalaže i što želi postići. To će vam pomoći pri donošenju odluka o brand identitetu i osigurati da je usklađen s ciljevima tvrtke.

3.      Odaberite jedinstveno ime i logotip

Naziv i logotip vašeg branda dva su najvažnija elementa brand identiteta. Ime vašeg brenda treba biti pamtljivo i lako prepoznatljivo, a logo jednostavan i upečatljiv. U ovom koraku važna je suradnja s profesionalnim dizajnerom koji će vam pomoći da razvijete ime i logotip vaše marke.

4.      Stvorite dosljedan vizualni stil

Dosljedan vizualni stil neophodan je za izgradnju snažnog brand identiteta. To uključuje odabir boja, fontova i slika koje su u skladu s vizijom i misijom branda. Pobrinite se da se vaš vizualni stil odražava u svim marketinškim materijalima, uključujući web stranicu, profile na društvenim mrežama i dizajn ambalaže vaših proizvoda.

5.      Procijenite i poboljšajte vizualni identitet

Kako se vaš brand razvija, važno je redovito poboljšati vizualni identitet kako biste bili sigurni da je i dalje u skladu s ciljevima vaše tvrtke i da odjekuje ciljnoj publici.

Dobro osmišljen brand identitet ključni je element za uspjeh svakog poslovanja. Bilo da osnivate novu tvrtku ili želite osvježiti postojeći brand, ulaganje u profesionalne usluge brendiranja može vam pomoći da se izdvojite od konkurencije i povežete sa svojom ciljnom publikom.

Kako biste stvorili uspješan brand identitet, ugovorite suradnju s tvrtkom Design Up.  Svojom stručnošću i iskustvom mogu vam pomoći da definirate viziju i misiju svog branda, odaberete nezaboravno ime i logotip, razvijete dosljedan vizualni stil i stvorite marketinške materijale koji odražavaju identitet vaše tvrtke. Nude vam usluge kreiranja vizualnog identiteta, dizajn logotipa, kreiranje oglasa i kampanja, promotivnih materijala, a tu je i usluga dizajna ambalaže vaših proizvoda. Kontaktirajte ih još danas i učinite prvi korak na putu do prepoznatljivosti vašeg branda.

OCIJENI