OCIJENI

Otvarate firmu? Dobar početak je uspješna brand strategija

Objavljeno: 9.2.2023. 16:02

Prilikom otvaranja nove firme vrlo je važno razmišljati dugoročno odnosno strateški. Upravo zato je jedan od prvih koraka prilikom otvaranja firme definiranje precizne brend strategije. Brend strategija pomoći će vama postizanju vidljivosti i prepoznatljivosti vašeg brenda kod potrošača.

Što je to brend strategija?

Brend strategija je dugoročni plan za postizanje ciljeva koji u konačnici rezultiraju identifikacijom i preferencijama vašeg brenda od strane potrošača. Drugim riječima, ova strategija definira tko ste, što obećajte kupcima te koju osobnost projicirate prema van. Uspješna strategija brendiranja obuhvaća misiju i viziju brenda, obećanja kupcima i način na koji se te vrijednosti komuniciraju prema potrošačima.

Često pogrešno shvaćena, brend strategija nije zbroj logotipa, palete boja ili web stranice. Iako su ti kreativni elementi sastavni dio uspješne brend strategije, ova strategija se zapravo odnosi na sve nematerijalne elemente koji s vremenom čine svijest potrošača o brendu.

Koji je cilj uspješne brend strategiju?

Glavni cilj uspješne brend strategije je osvijestiti javnost da vaš brend postoji, koja mu je svrha i što ga definira. Strategija brendiranja je fluidna, dugoročna strategija koja često zahtijeva ponovno razmatranje tijekom vremena na temelju njezinog uspjeha (ili neuspjeha).

Uspjeh ove strategije nije uvijek lako izmjeriti. Brend strategije često uključuju nematerijalne elemente koje nije lako kvantificirati, stoga je vrlo bitno prilikom planiranja ovakve strategije od samog početka odlučiti kako će se mjeriti uspjeh.

Kako izraditi uspješnu brend strategiju?

Svaka će organizacija drugačije pristupiti mjerenju uspjeha, ali sve će općenito uključiti iste elemente u svoje strategije. Odgovaranje na sljedeća pitanja može biti prvi korak u izradi uspješne strategije marke:

1. Koji su ciljevi vašeg brenda i kako ih komunicirate? - koje će probleme vaš brend riješiti i kako će koristiti kupcima kojima je namijenjen?

2. Kako prepoznajete svoje idealne kupce? – tko će imati koristi od brenda? Kako se ti kupci osjećaju i kako bi se željeli osjećati?

3. Kako prepoznajete svoje konkurente? – tko i kako već daje vašim potencijalnim kupcima ono što žele?

4. Kako privlačite potencijalne kupce?– kakvu će osobnost i ton glasa imati vaš brend da postigne svoje ciljeve?

Ako ste u procesu otvaranja nove tvrtke i niste u potpunosti sigurni kako komunicirati prema potencijalnim potrošačima svakako izdvojite vrijeme, razmislite i pokušajte definirati brend strategiju. No ako niste u potpunosti sigurnu, zatražite pomoć od stručnjaka koji će objektivno sagledati vaš brend i sve mogućnosti koje postoje na tržištu.

Deign Up je tvrtka je koja se bavi uslugama brendinga, stoga ako trebate pomoć pri izradi brend strategije, vizualnog identiteta i loga, pripremi oglasa i kampanja, POS materijala odabirom ove tvrtke ne možete pogriješiti. Više o brojnim uslugama koje nude možete pronaći na: linku.

 

OCIJENI