OCIJENI

Želite prepoznatljivi proizvod? Prvi korak je izvrstan grafički dizajner!

Objavljeno: 12.9.2022. 20:39

Grafički dizajn igra važnu ulogu u suvremenom marketinškom okruženju jer stvara konkurentsku prednost brendu nad ostalim sličnim proizvodima. Grafički dizajn može koristiti svaka poslovna organizacija za vizualno komuniciranje koncepata i ideja. U svijetu u kojem se kupuje jednako online kao i u dućanu, izvrstan dizajn proizvoda može izdvojiti malu tvrtku od velike.

Važnost dobrog grafičkog dizajna

Dobar grafički dizajn izrazito je važan u prepoznavanju nekog proizvoda, ali prije svega u ostvarivanju imidža nekog brenda ili tvrtke.

Bez obzira je li riječ o online grafičkom dizajnu ili grafičkom dizajnu pakiranja, kataloga i brošura, postera i plakata ili izložbenih prostora, način na koji se prezentira određeni proizvod može biti presudan. Upravo zato smo u nastavku izdvojili nekoliko razloga zašto je grafički dizajn važan:

1. Prvi dojam

Snažan prvi dojam neophodan je ako želite ostaviti utjecaj na svoju ciljanu publiku. Impresivni grafički dizajn pomaže demonstrirati vaša poslovna načela, a pritom pomaže u stvaranju snažnog prvog dojma u umovima vaših potencijalnih ali i stalnih kupaca.

2. Identitet brenda

Dobro planirana strategija grafičkog dizajna važna je za tvrtku kako bi izgradila svoj imidž i ostala vizualno dosljedna tijekom vremena. Grafički dizajn pospješuje identitet brenda i prepoznatljivost tvrtke.

3. Komunikacija vrijednosti brenda

Bez obzira jeste li samostalni poduzetnik ili tvrtka vrijedna nekoliko milijuna, grafički dizajn te prepoznatljivost ambalaže vaših proizvoda omogućuju vam da ispričate priču o brendu ili tvrtki. Grafički dizajn komunicira vašu priču o brendu putem slika, izvješća, grafikona, ilustracija… i privlači pozornost na vaš brend. Kada je riječ o načinu komunikacije svakako je poželjno biti što kreativniji jer je upravo kreativnost ta koja ističe jedan brend u moru ostalih.

4. Povećanje prodaje

Dobar grafički dizajn pomoći će tvrtki da postigne visoku vidljivost što zauzvrat može dovesti do povećanja prodaje. Atraktivni vizualni elementi, učinkovita komunikacija, veća vidljivost i povećana vjerodostojnost povećat će potražnju za vašim brendom.

5. Povjerenje i vjerodostojnost

Dosljednost u izgledu vašeg brenda izgradit će povjerenje i kredibilitet kod potrošača. Isto tako, to ne znači da se vaš se brend ne može dalje razvijati. Osvježavanje vaše web stranice je nešto što možete raditi redovito te tako smanjiti svoje oslanjanje na tiskane materijale što je puno isplativije. Postavite svoju web stranicu u središte svog poslovanja. Izgradite ostale marketinške elemente s dosljednim odnosom prema svojoj web stranici kako bi se svi elementi vašeg brenda spojili.

Da biste ostvarili sve navedeno potreban vam je dobar grafički dizajner koji će u dogovoru s vama pronaći najbolji način da istakne vrijednosti vašeg proizvoda te da na zanimljiv i inovativan način istakne vaš proizvod na tržištu. Grafički dizajneri u Design up – studio za grafički dizajn razmišljaju strateški te će vam pomoći da ostvarite svoje poslovne ciljeve, ali prije svega da istaknete svoj proizvod. Njihov kreativni dizajn studio već 30 godina stvara kreativna dizajnerska rješenja za razne tvrtke, a više o brojnim uslugama koje nude možete saznati na: https://designup.hr/



OCIJENI