Edward Bernays University College
Ratkajev prolaz 8, 10 000, Zagreb
Najbolji studijski programi komunikacija i turizma te programi cjeloživotnog obrazovanja u Hrvatskoj i regiji.
Najbolji studijski programi komunikacija i turizma te programi cjeloživotnog obrazovanja u Hrvatskoj i regiji.
0 pregleda/dan | Objavljeno: 18.03.2023. 17:15
Studijska vertikala Komunikacije na Bernaysu obuhvaća preddiplomski stručni studij Komunikacijski menadžment (CM) i specijalistički diplomski stručni studij Upravljanje odnosima s javnošću (PRM)
Komunikacije predstavljaju jedan od najvažnijih procesa u gospodarstvu, politici, svijetu zabave, neprofitnim organizacijama, međunarodnim odnosima, ali i u svakodnevnom životu. Komunikacijska je profesija izrazito kreativna, a osobito je izazovna za mlade ljude koji vole timski rad i dinamično okruženje te iskusnije pojedince koji svoja znanja i stečene komunikacijske vještine svakodnevno koriste u svrhu planiranja i upravljanja komunikacijskim procesima. Komunikacijski menadžment ili upravljanje komunikacijama, kao jedan od vidova komunikacije, podrazumijeva aktivnosti sustavnog planiranja, provedbe, praćenja i revizije svih kanala komunikacije unutar neke organizacije, između više organizacija, između organizacije i njezinih javnosti te komunikaciju i promociju na osobnoj razini. Riječ je o dinamičnom zanimanju čiji aspekti podrazumijevanju poznavanje osnovnih i naprednih principa komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, menadžmenta, ekonomije, poslovne komunikacije i korporativnog komuniciranja, poduzetništva, ali i dobro poznavanje rada medijske industrije, osnovnih principa novinarskog posla, uključujući osnove novinarstva, novinarske etike i odnosa s medijima. Kao specifičan oblik komunikacijskog menadžmenta promiče se djelatnost odnosa s javnošću koja podrazumijeva poznavanje teorije masovnog komuniciranja, psihologije komuniciranja, osnova javne diplomacije i principa izgradnje imidža država, upravljanja odnosima s klijentima, a uključuje razvoj komunikacijskih strategija, kreiranje internih i eksternih komunikacijskih planova, osmišljavanje i provedbu korporativnih komunikacijskih standarda te upravljanje protokom informacija, uključujući i on-line komunikaciju.
Više saznajte na linku!