OCIJENI

Kako odabrati kvalitetan servis za mobitel

Objavljeno: 15.12.2021. 10:11

Znati koga nazvati kada trebate popravak pametnog telefona može vam uštedjeti puno vremena i novca. Kada potraga za lokalnim servisima za popravak daje mnoštvo rezultata, kako odlučiti kome vjerovati? Trebate li odabrati servis koji vam je najbliži? Ili biste trebali odabrati onaj koji nudi najjeftinije usluge? U nastavku doznajte što sve čini kvalitetan servis za mobitele. 

Mogućnosti

Za što je specijaliziran svaki lokalni servis za popravak telefona? Koje vrste usluga konkretno nude? Ovo je nekoliko stvari koje treba uzeti u obzir tijekom traženja najboljeg servisa. Neke trgovine mogu ponuditi popravak pametnog telefona, popravak tableta, popravak računala i još mnogo toga. Drugi se mogu posebno specijalizirati za popravak npr. iPhonea, s fokusom na npr. najnovije modele. Dok istražujete, tražite trgovine sa stručnošću u određenim područjima u kojima vam je potrebna pomoć.

Pristupačnost

Još jedan faktor koji treba uzeti u obzir je korektna cijena. Većina radionica za popravak telefona naplatit će vam i troškove rada i zamjenu dijelova. Kako sužavate svoju odluku, nazovite različite lokalne servise i dobijte konkretnu ponudu za svoj potencijalni popravak. To će vam omogućiti da razlikujete neautentične trgovine od onih vještih koji će zaista riješiti problem. Ako postoje bilo kakve razlike u cijenama (npr. jedna trgovina naplaćuje znatno više ili manje od drugih trgovina), možda bi bilo dobro ukloniti te trgovine s popisa.

Jamstvo

Što je jamstvo kraće, to biste trebali oklijevati s korištenjem te radionice. Kratko jamstvo ukazuje na lošiju kvalitetu rada. Dulja jamstva su obično pravi put, jer pokazuju da je trgovina uvjerena u svoju uslugu i iskustvo.

Recenzije kupaca

Kupci govore kako stvari stoje. Čitanje nekih recenzija kupaca i mišljenja o servisu na njihovoj web stranici, društvenim medijima ili Googleu dat će vam relativno točnu perspektivu razine usluge i zadovoljstva kupaca trgovine. Želite odabrati trgovinu koja je usmjerena na kupca i koja ima nekoliko uspješnih priča. Što je još važnije, potražite recenzije kupaca koje se posebno odnose na popravak pametnih telefona kako biste dobili ideju o iskustvu koje ćete vjerojatno imati s dućanom ako ih odaberete za popravak.

Bez obzira koji lokalni servis za popravke odaberete, pobrinite se da pronađete onaj koji odgovara vašim specifičnim potrebama i nudi korisnu i prijateljsku uslugu za korisnike.  Mobitel shop se već 20 godina uspješno bavi servisom, dekodiranjem i prodajom mobilnih telefona i dodatne opreme. Veliko iskustvo i znanje omogućuje da svojim klijentima ponude brzu i maksimalno kvalitetnu uslugu. Svi mobiteli u njihovoj ponudi su testirani, slobodni za sve mreže i dolaze uz garanciju od 12 mjeseci. Ako imate ikakvih pitanja vezanih za njihov rad, kontaktirajte ih na mail adresu: mobitel.shop@gmail.com ili ih posjetite na Kružićevoj 6 u Zagrebu. Za više informacija posjetite web stranicu. 

OCIJENI