Zašto je za vizualnu komunikaciju bitno zanimanje medijskog tehničara?

Objavljeno: 3.11.2018. 18:04

U današnjem vremenu kada su mnoga strukovna zanimanja zaboravljena te postoji zaista mali odaziv za upis potrebno je svakako navesti zašto je važno još prije upisa srednje škole pronaći sebe i upisati srednju školu u kojoj ćete uživati i naučiti što više korisnih stvari za život i nastavak školovanja.

Jedno od takvih zanimanja svakako je medijski tehničar. Kako postati medijski tehničar?  Medijski tehničar djeluje na području audio-vizualne tehnologije i proizvodnje medijskih sadržaja. U radu upotrebljava suvremenu računalnu opremu i programske alate pomoću kojih oblikuje sliku i zvuk. Sudjeluje pri postavljanju rasvjete, snima i montira jednostavne audio-video sadržaje, reproducira audio-vizualne zapise, te ih priprema za objavu na različitim medijskim platformama.

Zašto je dobro biti medijski tehničar?
  • Medijski tehničari također sudjeluju u nastanku i primjeni konačnog multimedijskog proizvoda. Radi sa specijaliziranom multimedijskom, fotografskom, audiovizualnom, računalnom i digitalnom tehnologijom, nadgleda i sudjeluje u stvaranju multimedijskih projekata, u skladu s potrebama posla.
  • Ovisno o mjestu rada, medijski tehničari mogu sudjelovati u različitim projektima gdje, u skladu s potrebama projekta, odlučuju o primjeni prikladnih procesa i korištenju prikladnih tehnologija.
  • Medijski tehničari pronalaze estetska, dizajnerska i tehnička rješenja vezano uz postavljanje i prezentaciju projekata, izdanja, grafičkih rješenja, interneta, video i drugih materijala.
  • S obzirom na brz razvoj tehnologije, medijski tehničari istražuju i procjenjuju novu opremu, tehnike i metode, te daju preporuku za optimalnu upotrebu tih tehnologija.

Ako ste jedan od onih koji ste se pronašli u ovom zanimanju potrebno je prošetati do srednje škole za grafiku, dizajn i medijsku produkciju čije je sjedište u Getaldićevoj 2 na području Područnog ureda Pešćenica, u istočnom dijelu Zagreba.

Pored redovnog četverogodišnjeg i trogodišnjeg obrazovanja učenika, Škola za grafiku, dizajn i medijsku produkciju obrazuje i polaznike uz rad – obrazovanje odraslih. Osim toga, pruža intelektualne usluge grafičkim poduzećima i usluge iz grafičke djelatnosti trećim osobama.