AGENCIJE ZA NEKRETNINE- NAJSIGURNIJI I NAJLAKŠI PUT DO KUPOPRODAJE NEKRETNINA

Objavljeno: 3.10.2018. 10:40

Kupnja ili prodaja nekretnine jedan je od najvećih investicijskih pothvata u životu neke osobe. Kao takav, sa sobom nerijetko nosi rizike, neplanirane komplikacije, a proces može zadavati vremenska opterećenja i izniman stres. Današnji svijet „gotovih“ informacija može se činiti kao jednostavno i isplativije rješenje kada je kupoprodaja nekretnina u pitanju. Ipak, to u praksi nije slučaj jer je put do sklapanja konačnog ugovora vrlo kompleksan i zahtjeva uključivanje stručnjaka iz raznih disciplina. Kome onda prepustiti povjerenje za tako sveobuhvatan posao? Odgovor je, dakako, u agencijama za nekretnine. Njihov posao nije samo povezivanje kupaca sa željenom nekretninom kao što je i danas mišljenje nemalog broja pojedinaca. To je samo konačan produkt objedinjavanja znanja i ekspertize koje članovi agencije koriste kako bi Vam olakšali proces kupnje ili prodaje.



Prednosti angažiranja agencije za nekretnine su mnogobrojne, a ukratko ih mogu obuhvatiti slijedeće stavke:

Sigurnost i transparentnost: agencije i njihovi agenti svojim iskustvom pobrinuti će se za sigurnost kako same nekretnine, tako i pravnu sigurnost. Prije plasiranja neke nekretnine na tržište agencija će obaviti njezinu dubinsku provjeru i pripremu. To podrazumijeva čitav niz aktivnosti od utvrđivanja vlasništva do potencijalne opterećenosti od strane banaka ili državnih institucija. Agencija će unajmiti odvjetnika koji će se pobrinuti za uredne kupoprodajne ugovore.

Savjetodavna uloga i objektivnost: poznavanje tržišta koje proizlazi iz bogatog iskustva agenata omogućava realnu procjenu tržišne vrijednosti nekretnine. Nadalje, kupcima će osigurati najbolju vrijednost za novac unutar zadanog budžeta jer će znati brzo reagirati na specifične potrebe svakog kupca i omogućiti mu realan uvid u stanje nekretnine.

Administracija: angažiranjem agencije za nekretnine gotovo ćete se u potpunosti rasteretiti samostalnog obavljanja administrativnog dijela posla. Naime, jednom kada potpišete kupoprodajni ugovor agencija će u Vaše ime obaviti sve nužne administrativne korake, kao što su: upis u zemljišne knjige, prijenos vlasništva i ishođenje vlasničkog lista. Agenti su upoznati i aktivno prate sve promjene u poreznom sustavu, te im možete s potpunim povjerenjem prepustiti svu administraciju kako bi bili sigurni da nije došlo ni do najmanjeg propusta.

Ovaj kratki opis koraka i procesa u trgovanju nekretninama zorno prikazuje kako agencije ništa ne prepuštaju slučaju i rade u Vašem najboljem interesu. Transparentnost prema svima, kao I obvezno uključivanje struke odvjetnika, arhitekata, geodeta, građevinskih sudskih vještaka te poreznih savjetnika daje uvid u multidisciplinarnost koju ova grana poslovanja zahtijeva. Uvijek se isplati imati pouzdanog i stručnog partnera. Upravo takva agencija je i Azori plus d.o.o., agencija za posredovanje u prometu nekretninama koja svojim dugogodišnjim iskustvom i držanja visokih standarada etike uspješno zadržava i stvara nove zadovoljne klijente.