OCIJENI

Vinoretum, istinski hrvatski boutique vina

Objavljeno: 3.12.2019. 13:42

Obitelj Zdjelarević učinila je nov iskorak i još jednim novim projektom iznenadila vinsku publiku te krenula u novu kategoriju načina tržišne komunikacije i prezentacije vina.

Uz  prigodni  domjenak  u  zagrebačkom  hotelu  International  otvorena  je  nova,  istinska  boutique  vinoteka.  Tim  otvorenjem obitelj Zdjelarević nastavlja svoju vinsku  priču,  a  nova  boutique  vinoteka  prvi  je dio novog projekta Višnje i Davora Zdjelarevića – Vinoretum, koji za cilj ima unaprjeđenje promocije i tržišnog komuniciranja rijetkih i posebnih serija vina. U  razgovoru  s  Višnjom  i  Davorom  doznali  smo  koje  su  to  različitosti  u  njihovom načinu i odnosu prema trgovini vina. Potaknuti  dinamičnim  razvojem  hrvatske vinske  scene,  proizvodnje  i  trgovine  vina, kroz  svoje  znanje  stečeno  dugogodišnjim radom, Zdjelarevići su kao jedni od pionira naše vinske scene prošli brojna iskustva, uspone  i  padove u  svom poslovanju.  Prvenstveno  kao  proizvođači  i  investitori  u vinogradarstvu  i  vinarstvu  ostvarili  su  velike rezultate i danas iza njih stoji vlastitih ruku djelo - jedan od najljepših slavonskih vinskih  posjeda  i  eno-gastro  destinacija  u Brodskom Stupniku.

  

Od 2014. godine, kada su se nakon 18 godina provedenih u Slavoniji vratili u Zagreb i pokrenuli svoj novi proizvodni koncept prve difuzne vinarije u Hrvatskoj pod tvrtkom Zdjelarević  vino  selekcija  koji  je  do  danas etabliran,  promišljali  su  aktivno  i  o  svojem sljedećem poslovnom koraku. Promatrajući hrvatsku vinsku scenu kroz prizmu promocije, sajmova, festivala, distribucije i općenito  prodaje  vina  u  specijaliziranim  prostorima,  došli  su  do  jasnog  zaključka  da  i  dalje  postoji velika potreba za unaprjeđenjem tržišne komunikacije hrvatskih vina. „Postojeća mjesta kupnje hrvatskih vina u velikim trgovačkim centrima ili specijaliziranim vinotekama podijeljena su po specifičnim interesima i disperzirana u svojoj širini asortimana, te zbog objektivnog i legitimnog poslovnog interesa njihovih vlasnika  gube  fokus  s  hrvatskog“,  zaključuju Zdjelarevići i dodaju da svojom ponudom tržištu nude i dosta uvoznih vina što je također  dobrodošlo  zbog  još  uvijek  potrebnog  općeg  razvoja  kulture  vina  i  tržišne konkurencije.  Nasuprot  tome,  kažu,  i  dalje  je  ostala  potreba  gotovo  svakog  hrvatskog vinara da za svoja vina, posebice najbolja  vina  malih  serija,  osim  kroz  prodaju u  vlastitom  podrumu,  nađe  pravi  tržišni 
put do zahtjevnih vinskih kupaca profinjenih  ukusa.  Interes  takvih  kupaca  je  dobiti što kvalitetniju informaciju o proizvodu posebne vrijednosti, a takvih specijaliziranih  „boutique“  prodavaonica  vina  u  Hrvatskoj i dalje nedostaje.

  

Koncept prodajnog mjesta „Vinoretum“ već  svojim  imenom  govori  o  svom  karakteru. Fokus obitelji Zdjelarević u pristupu takvom  konceptu  bit  će  odabir  i  ponuda  samo i isključivo selekcije ponajboljih vina malih i vrhunskih serija svih hrvatskih autohtonih i tradicijskih sorti. Bez interesne pristranosti u procesu odabira vina s velikim trudom pratit će, kako kažu, sve što se na  hrvatskoj  vinskoj  sceni  događa  i  u  suradnji s vinarima pokušati izgraditi bolju i drugačiju tržišnu komunikaciju vina. „U tom procesu plan nam je kontinuirano,  tjedno  raditi  tematske  promocije  i  radionice  selektiranih  vina  koja  ćemo  kontinuirano  dopunjavati  u  svojoj  ponudi  i  komunicirati putem društvenih medija.“



Osim  toga,  u  nastavku  projekta  organizirat  će  i  veće  tematske  edukativne  radionice  u  suradnji  s  vinarima  i  vinskim stručnjacima  namijenjene  i  široj  publici.  Konačni cilj Zdjelarevića, kroz proces odabira i selekcija najboljih vina malih unikatnih serija, je i buduća jednogodišnja velika aukcija  najboljih  hrvatskih  vina  za  ozbiljne  ugostitelje,  vinske  hedoniste  i  kolekcionare. Prvu već sada najavljuju za jesen 2020. godine. U konceptu razvoja Vinoretuma postoji još  značajnih  elemenata  ovog  višedimenzionalnog projekta, no taj dio Zdjelarevići ostavljaju za neka buduća iznenađenja.

OCIJENI