OCIJENI

Što čini dobar uredski prostor ?

Objavljeno: 13.5.2022. 13:56

Radno okruženje postalo je važan čimbenik kojim se želi osigurati zadovoljstvo zaposlenika u uredu i to je nešto na što bi mnoge tvrtke trebale obratiti više pozornosti. Bilo da se radi o povećanju produktivnosti ili poticanju društveno-radnog okruženja, možda bi bilo vrijedno razmisliti o promjeni vašeg uredskog prostora.

Dakle, što čini dobar uredski prostor? Postoji čitav niz stvari koje treba uzeti u obzir – od rasvjete, preko pozicioniranja na stolu, do fleksibilnih radnih strategija. 

Estetika je bitna

Važno je stvoriti uredski prostor u kojem vaši zaposlenici zapravo žele raditi. Ako je taman, prljav i pretrpan, velike su šanse da ne stvarate pozitivno radno okruženje. Pristup prirodnoj rasvjeti važan je za mentalno i tjelesno zdravlje pa razmislite o tome da je najbolje iskoristite kada birate gdje će se nalaziti stolovi i radni prostori.

Razmišljajte o rasporedu

Vjerujemo da su najbolji rasporedi ureda oni koji pažljivo promišljaju smještaj. Vi najbolje poznajete potrebe svoje tvrtke pa upotrijebite to znanje kada organizirate svoje timove. Jedna od stvari koja čini dobar uredski prostor je osjećaj individualnosti. Veliki otvoreni uredi mogu se činiti sterilnim i neprijateljskim, pa biste mogli razmisliti o razbijanju timova s otvorenim policama za knjige; to će također poboljšati akustiku ureda. Određeni timovi morat će surađivati ​​i razgovarati o svom radu više od drugih, stoga se pobrinite da ih postavite blizu jedan drugom kako biste maksimalno olakšali i smanjili ometanje. Slično, timove koji se moraju usredotočiti ili one koji rade na povjerljivim predmetima najbolje je smjestiti podalje od prostorija za odmor i zajedničkih prostora.

Potaknite druženje

Ako ste u manjem uredu, možda već imate društvenu atmosferu. Međutim, veće tvrtke mogu riskirati da izgube osjećaj zajedništva. Ako pažljivo planirate tok oko svog ureda, to daje ljudima priliku da se kreću i upoznaju jedni druge. Također je važno imati prostor koji ljudi zapravo žele koristiti; trebao bi biti dovoljno velik da potakne društvenu interakciju.

Prilagodite se različitim osobnostima

Iako su društveni uredi izvrsni, mogu postati naporni za ljude kojima je potrebno tiše radno okruženje. Trebali biste osigurati da vaši zaposlenici imaju neko mirno mjesto na koje mogu otići ili razmislite o fleksibilnoj radnoj politici kako bi mogli raditi od kuće ako je potrebno. Pogrešne preference zaposlenika  mogu biti izvor tjeskobe i samim time smanjiti učinak rada stoga je važno dobiti povratne informacije od svojih zaposlenika kako biste stvorili najbolji raspored ureda.

Stvorite društveni centar i mrežu podrške

Uz porast popularnosti rada na daljinu, ljudi se oslanjaju na uredski prostor kao kreativno i društveno središte, a ne samo na mjesto za rad. Zaposlenici se moraju osjećati potpomognuto u uredskom okruženju, kao i imati povjerenje u to kako rade. Slušajte svoje zaposlenike i tako ćete najbolje znati kako postaviti ured. Također će potaknuti produktivnost, potaknuti socijalizaciju i poboljšati dobrobit.

Ako razmišljate o preseljenju ureda ili trebate neke smjernice za stvaranje najboljeg uredskog okruženja, kontaktirajte PP MAKSIMIR export – import. Nude veliki izbor poslovnih, uredskih prostora na području Grada Zagreba za najam i prodaju. Iznajmljuju poslovni prostor prigodan za poslovne urede, rekreaciju ili edukaciju. Za sve dodatne upite kontaktirajte ih putem telefona ili e-maila.

OCIJENI