ADR SOLUTIONS d. o. o.
Žuknica 7, 51221, Kostrena
Računovodstvene usluge, fiskalne blagajne i aplikacije za mobilni uređaj
Računovodstvene usluge, fiskalne blagajne i aplikacije za mobilni uređaj
Objavljeno: 19.10.2018. 12:36
Orderman terminali za bežični sustav narudžbi i naplate
…Petak navečer. Svi stolovi su puni. Sretnik je onaj koji nađe mjesto. Konobari ne stižu poslužiti, pogrešne narudžbe, dugo se čeka na poslugu, konobari moraju trčati, nezadovoljne mušterije…
S ORDERMAN sustavom takvih problema nema!
Osoblje je uvijek uz gosta, narudžbe su radio-vezom poslane u kuhinju ili na šank.
Nema šifara artikala, pogrešnih narudžbi, sve bazirano na touchscreen konceptu s potpuno prilagodljivim prikazom.
Izuzetno robustan, ergonomski oblikovan, vodootporan uređaj, s kojim ćete povećati obrtaj stolova, ubrzati rad konobara, rasteretiti kuhara….
Opći dojam koji je kog gosta ostavio Vaš ugostiteljski objekt ovisi o više faktora. Jedni od najbitnijih, uz naravno, kvalitetu poslužene hrana/pića i ljubaznost osoblja su brzina dolaska konobara, vrijeme potrebno za posluživanje, a možda i najbitnije je vrijeme potrebno za naplatu.
U “klasičnom” načinu rada gdje konobar ponekad primi i nekoliko narudžbi s terase odjednom, dešavaju se nekoliko “crnih” točaka u radu. Nakon zaprimanja narudžbe sa prvoga stola, ista ostaje kod konobara sve dok ne završi s primanjem druge, a ponekad i treće ili četvrte narudžbe. Nakon toga potrebno je neko vrijeme dok konobar dođe do kuhara/šankera i preda nekoliko narudžbi odjednom. Uvođenjem bežićne naplate, prva narudžba već se priprema dok konobar u miru razgovara s drugim gostom, te se vrijeme potrebno za posluživanje gosta na taj način bitno smanjuje.
Osim toga, kuhar/šanker ne prima narudžbe s nekoliko stolova odjednom, već odmah po primitku svakoga stola posebno.
Najveću nervozu kod gosta predstavlja period po završetku svih konzumacija, kada gost vrijeme za stolom provodi čekajući konobara da mu dostavi račun i naplati uslugu. U tom periodu više nema konzumacije, a stol je zauzet sve do trenutka naplate.
Nakon uvođenja bežičnih sustava narudžbi i naplate ORDERMAN, takvih situacija praktički nema ili su svedene na minimum.
Ovisno o organizaciji rada Vašega ugostiteljskog objekta, konobar može biti uvijek uz goste, primajući tako narudžbe i u najkraćem roku izdati račun gostu koji je završio s konzumacijom.
Gost je u tom slučaju zadovoljan, a Vaš stol spreman za prihvat novoga gosta.