OCIJENI

6 načina za podizanje imuniteta djece

Objavljeno: 6.11.2020. 12:22

Nije neuobičajeno da velik broj djece obolijeva od sezonske prehlade ili gripe, posebice kada uzmemo u obzir visoku razinu kontakta djeteta s drugom djecom u vrtiću ili školi. Ipak, postoji nekoliko načina kojima možete ojačati imunitet djeteta, stvoriti zdrave navike koje mogu potrajati cijeli život i pritom pozitivno utjecati na cjelokupnu zdravstvenu sliku djeteta. U nastavku slijedi 6 načina za podizanje imuniteta djece.

Više voća, manje šećera

Šećer koji pronalazimo u kolačima, čokoladama i ostalim slatkišima treba svesti na minimum kada je u pitanju prehrana djece, ali i odraslih. Umjesto toga, poželjno je ubaciti dobre šećere poput onih koje pronalazimo u voću bogatom vitaminom C i antioksidansima. Prirodna slatkoća je ono što može privući djecu kod nekog voća i sigurni smo kako svako dijete može pronaći barem jedno voće koje zaista voli jesti, ako ne i nekoliko.

Povrće kao sastavni dio svakog ručka

Poslužujte više povrća i potrudite se da dijete unosi određeni postotak voća i povrća dnevno. Ako izgled nekog povrća nije primamljiv i odbija svojim “prezelenim” izgledom, smiksajte ga i zamaskirate u krem juhi ili umaku. Osim toga, probiotici su zaslužni za stvaranje dobrih bakterija u tijelu potrebnih svima. Orašasti plodovi, razno voće i povrće, jaja i mliječni proizvodi – sve su to dobri primjeri nutritivno bogatih namirnica koje bi bilo dobro uvrstiti u svakodnevnu prehranu.

Provodite vrijeme vani

Koje god godišnje doba bilo, vrijeme provedeno vani u igri je kvalitetno provedeno vrijeme. Naravno, dok su temperature umjereno hladne ili tople, a vaše dijete prikladno odjeveno – vrijeme vani će ga ojačati, ali i umoriti i pripremiti za dugo popodnevno spavanje. Svjež zrak i sunčeve zrake pune vitaminom D ojačat će djetetov imunitet i učinit ga energičnijim i sretnijim.

Produžite vrijeme spavanja

Istraživanja pokazuju kako manjak sna može dovesti do razvoja bolesti. Imunitet slabi kada nedovoljno spavamo i nedovoljno dobro jedemo. Za dojenče je normalno da spava i do 16 sati dnevno, u ranoj dobi od 11 do 14 sati, a predškolarcima je potrebno 10 do 13 sati sna. Ako dijete nije naviklo na popodnevni odmor, stavite ga ranije spavati i produžite vrijeme spavanja na taj način.

Vježbanje kao obiteljska aktivnost

Dobro je imati na umu kako su roditelji prije svega uzor svom djetetu, nešto što ono promatra svaki dan i što najčešće kopira u razvoju vlastitih obrazaca ponašanja. Rekreacija i aktivnost povećavaju broj prirodnih antitijela i zato je dobro uvesti zdrave navike zajedno! Malo rekreacije, vježbanja ili bilo koje sportske aktivnosti je dobro za zdravlje i energičnost cijele obitelji.

Pripazite na higijenu djeteta

Djeca su razigrana i okupirana svojim malim svijetom i zato je na vama da se pobrinete da su im ruke čiste što je više moguće. Važno je usvojiti naviku pranja ruku i to posebice - prije i poslije jela te poslije igranja vani. Kada ste van kuće, dobro je nadohvat ruke imati vlažne maramice i dezinficijens.

Ovo je jednostavna formula za opće zdravlje djece, ali i odraslih. No ono što je još od iznimne važnosti za zdravlje djece jest kvalitetna pedijatrijska podrška. Liječnik koji će posvetiti vrijeme i pozornost za zdravlje vašeg djeteta podrška je koja je potrebna za što zdraviji odgoj vaše djece. Primjerice, Poliklinika Stradivari je okupila vrhunski tim stručnjaka s dugogodišnjim iskustvom i velikim znanjem u području specijalističke pedijatrijske zdravstvene zaštite koji će sav svoj trud uložiti u zdravlje vaše djece.

OCIJENI