Adresa: Papandopulova ulica 3
21000 Split
(subjekt pristupačan osobama s invaliditetom)
Telefon:
021 460 555 021 460 ... - Klikni za broj
Fax:
Telefon:
Email: Kontakt podaci
Web: http://www.novidani.hr

Radno vrijeme

:
Radnim danima: 07.30 - 15.00
Djelatnosti: Stambeni objekt - održavanje i upravljanje
Ključne riječi: Novi dani , Novi dani Split , Novi dani doo , upravljanje nekretninama Split , upravljanje zgradama Split , stambeni upravitelj Split , stambeni upravitelji Split , upravitelj zgradama Split , upravljanje stambenim zgradama Split , upravljanje i održavanje zgrada Split , upravitelji Split , stambena pričuva Split , upravitelji stambenim zgradama u Splitu , upravitelji stambenim objektima u Splitu , upravitelji stambenih objekata Split, upravitelji stambenih zgrada Split, upravitelji zgrada Split
Recite da ste oglas vidjeli na mojkvart.hr

O nama

POŠTOVANI PREDSTAVNICI I SUVLASNICI NEKRETNINA.

Nakon gotovo 30-godišnjeg iskustva u upravljanju zgradama (u tvrtkama "PIS", "ZIS", "Stambeni fond" i "Stano-uprava"), 11.01.2000. osnovao sam upraviteljsku tvrtku "NOVI DANI" d.o.o.

Jedan od osnovnih motiva bila je osobna želja da se na polju upravljanja zgradama u Splitu dostigne viša razina, odnosno učini korak više.

U tom trenutku u Splitu je bilo već 20-ak upraviteljskih tvrtki i čitav (za mene lako rješiv) problem bio je kako upravitelja postaviti tamo gdje mu je i mjesto, to jest na poziciju posloprimca, a suvlasnike zgrada na poziciju poslodavca.

Drugi važan korak bio je početi problematiku upravljanja i održavanja promatrati iz perspektive suvlasnika te sve pretpostaviti njihovim zakonskim interesima i pravima.

To je značilo ne postaviti se cehovski s ciljem zaštite upraviteljskih pozicija, već primarno štititi interese suvlasnika zgrada.


Što to znači?

1. Cijenu određenih radova, putem odabira izvoditelja te uz potpunu suradnju s predstavnicima suvlasnika, dovesti u razumne i podnošljive okvire (kako za suvlasnike, tako i za izvoditelje).

2. Radove kontrolirati te uporno inzistirati na točnosti podataka na svakoj fakturi.

3. Pokušati biti bolji kontrolor potrošnje sredstava pričuve, čak i od samih suvlasnika. U tom smislu stalno educirati suvlasnike kako je pričuva njihovo vlasništvo i poticati ih da se uključe u praćenje njenog trošenja.


U ovom poslu postavlja se značajno pitanje, a to je kako će suvlasnici prepoznati pozitivne namjere pravog i korektnog upravitelja, odnosno kako u upraviteljskom nadmetanju prepoznati onog najboljeg.

Tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. u svom poslovnom odnosu (na zgradama kojima upravljamo) svaku potpisanu fakturu u jednom primjerku daje predstavniku suvlasnika, da bi iste i ostali suvlasnici mogli kontrolirati.

Jednom ili dva puta godišnje upraviteljska tvrtka treba na sastanku suvlasnika položiti račune o poslovanju zgrade.

Kod odabira upravitelja preporučujemo da suvlasnici ponuđače čuju na sastanku suvlasnika.

Potrebno je da suvlasnici uspoređuju cijenu i kvalitetu radova na svojoj zgradi s postignutom cijenom radova na zgradama koje su na upravljanju kod drugog upravitelja (to je, po meni, jedan od najvažnijih elemenata). Tako će se lako utvrditi da li Vaš upravitelj radi u Vašem interesu ili mu je interes nešto drugo.

Po meni jedna od najbitnijih funkcija upravitelja (a tome se tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. iznimno posvetila) je trud usmjeren ka postizanju više kvalitete i niže (odnosno razumne) cijene mnogih radova koji se na zgradama izvode.

Naše radno vrijeme nije ograničeno i dostupni smo suvlasnicima doslovno uvijek.

Strpljivost i tolerantnost podigli smo do maksimuma, a sve moguće nesporazume rješavamo uz iznimno uvažavanje svakog suvlasnika.

Potrebno je vršiti stalan kontakt s izvoditeljem i osiguravateljem kako bi isti točnim, korektnim i pozitivnim pristupom ispoštovali svoje obaveze prema onome tko ih plaća, a to su suvlasnici i njihova sredstva pričuve.

Naplatu dugovanja pričuve, pored klasičnog pismenog postupka (opomene + tužbe), oplemenili smo i osobnim kontaktom upravitelj – dužnik te takvim pristupom broj neplatiša pričuve značajno smanjili.

Kao što sam već naveo, ne želimo štititi upraviteljski ceh, već nam je interes kretati se u smjeru što kvalitetnije zaštite suvlasničkih prava, kao i zaštite njihove pričuve krajnje racionalnim i domaćinskim ponašanjem.

Do sada su nas (u cilju zaštite svojih interesa) odabrali suvlasnici cca 800 zgrada (s oko 18 500 jedinica) s područja Splita, Omiša, Solina, Kaštela, Podstrane, Trogira, Marine, Klisa, Sinja, Dugopolja, Imotskog, Knina, Baške Vode, Makarske, Dubrovnika te otoka Brača, Hvara, Visa, Šolte i Čiova. Ovi rezultati potvrđuju nam da smo na pravom putu! Posebno smo ponosni na činjenicu što su nam povjerenje ukazali i mnogi strani državljani, omogućivši nam tako da se iskažemo i u vrlo kompleksnom upravljanju urbanim vilama.


Moji savjeti suvlasnicima zgrada, te napose predstavnicima suvlasnika, su sljedeći:

1. Ne prihvaćajte nerealna obećanja, pogotovo ne poklone, pa čak ni kada se nude čitavoj zgradi.
2. Ne birajte upravitelja čija će tvrtka vršiti radove na vašoj zgradi (umjesto da iste nadzire).
3. Izbjegavajte upravitelje koji nisu iskusni i koji se "razmahuju" s nerealno niskim cijenama upravljanja.
4. Birajte upravitelja koji Vam predlaže ugovor na godinu dana (a ne na tri ili pet godina), a nakon toga na neodređeno vrijeme.
5. Raspitajte se koji upravitelj pravi poteškoće kada mu suvlasnici uruče otkaz.
6. Pokušajte prepoznati upravitelja koji će iskreno biti jedan od Vas i koji ima za cilj da se poslovi na zgradi odrade kvalitetno i uz najnižu moguću cijenu izvoditelja - oslobođenu upraviteljskih financijskih interesa (koje u tom pogledu imaju gotovo sve tvrtke u Hrvatskoj i šire, ostvarujući tako značajne dodatne prihode).


Poštovani suvlasnici stambenih, poslovnih, garažnih i apartmanskih objekata.
Poštovani predstavnici suvlasnika.

Tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. uistinu može postati Vaš novi dan.
Tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. - upravitelj po Vašem izboru.

Ukoliko želite bolje i više.
Ukoliko želite nešto novo u poslovnim i ljudskim odnosima.

Ukoliko želite promijeniti Vaš dosadašnji status na polju upravljanja Vašom zgradom, tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. Vam nudi sljedeće:

1. Odnos prema Vama kao investitoru.
2. Strpljivost i razumijevanje.
3. Savjesnost i točnost, te odgovoran pristup poslu.
4. Višekratno organiziranje sastanaka suvlasnika.
5. Neprekidan kontakt s predstavnikom suvlasnika.
6. Svakodnevno dežurstvo (radnim i neradnim danima).
7. Kvalitetniji pristup naplati pričuve.
8. Kvalitetnije osiguranje Vaše zgrade.
9. Suradnju s Vama kod (manjih i većih) popravaka na Vašoj zgradi.
10. Formiranje točne i ažurne dokumentacije Vaše zgrade.
11. Izdavanje redovnih (mjesečnih i godišnjih) izvještaja o poslovanju žiro-računa pričuve Vaše zgrade.
12. Bržu i kvalitetniju realizaciju popravaka na Vašoj zgradi.
13. Inzistiranje na garantnim obvezama izvođača radova.
14. Podršku kod organizacije naplate vode i zajedničke struje, ugovaranja čišćenja i drugih periodičnih usluga te davanja u zakup dijelova zgrade (reklamni panoi, poslovni prostori...).


Minimalna mjesečna pričuva za stan iznosi 1,54 kn/m2, od čega naša minimalna mjesečna upraviteljska naknada iznosi 0.25 kn/m2 (+ PDV), odnosno 190.00 kn (+ PDV).

Konačno, smatramo potrebnim istaknuti kako je tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. aktivan i ugledan član "Udruge UPRAVITELJ" koja nam je koncem 2009. godine uručila Pohvalnicu za izniman doprinos njenom radu, a pripala nam je i čast da organiziramo vrlo uspješno "Savjetovanje upravitelja nekretninama" iz RH i BiH u svibnju 2009. godine.

Očekujemo Vaš posjet ili Vaš poziv. Vjerujemo da će, uzevši u obzir sve prethodno navedeno, Vaš izbor biti tvrtka
"NOVI DANI" d.o.o. – Split.

Željko Vukojević, osnivač

Pročitaj cijeli tekst

Ponude i popusti ovog subjekta

Kontakt / Zatražite ponudu

Telefon:
021 460 555 021 460 ... - Klikni za broj
Fax:
Telefon:
MojKvart.hr se obavezuje pružati zaštitu osobnih podataka korisnika u skladu Zakonom o zaštiti osobnih podataka te Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (EU) na način da prikuplja samo osnovne potrebne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza te samo uz Privolu vlasnika osobnih podataka. MojKvart.hr daje korisnicima mogućnost informiranja o načinu korištenja i načinu čuvanja ustupljenih osobnih podataka, kao i mogućnost zahtjeva za brisanjem ili zaboravom ustupljenih podataka. Za detaljne informacije kliknite na Privatnost korisnika. Za nastavak označite kvačicom Privolu za korištenje osobnih podataka.