Mojkvart.hr Poduzetnički kutak

Kako do kupaca za vrijeme COVID-19

Virtualna edukacija, Četvrtak, 10.12.2020. u 9h



Pandemija COVID-19 postavila je imperativ poslovnom vodstvu da se prilagodi i uvede nove strategije rada koje omogućavaju kontinuitet poslovanja, stabilnost kupaca i rast prihoda čak i tijekom ovog nepredvidivog i dosad neviđenog trenutka u povijesti. COVID-19 je promijenio način funkcioniranja gospodarstva.



4 najveća izazova s kojim se danas nose poduzetnici:

1. Znatno smanjeni proračuni

2. Brza promjena marketinškog plana i isporuke poruka prema kupcima

3. Pojačani fokus na percepciju branda

4. Povećana potreba za razumijevanjem i primjenom tehnologije


Kupci žele od branda čuti:

  • Hoće li brand napraviti sve kako bi zadržao svoje zaposlenike
  • Da li brand omogućuje manje cijene za ljude koji su najviše pogođeni COVID krizom
  • Brand ne prodaje, već rješava probleme
  • Da li je brand zaštitio svoje zaposlenike na radim mjestima (plastične pregrade, dezinficijensi)

Prilagođavajte svoju poruku u skladu s onim što kupac danas želi čuti!


Kupac obraća pažnju na brand koji nudi:

1. Sigurnost

2. Povjerenje

3. Brza rješenja



Cilj edukacije:

Poznavanje potreba i problema s kojima se vaši današnji kupci svakodnevno nose, ključ je za
stjecanje reputacije u vašem poslovanju. A reputacija je prvi korak za izgradnju i jačanje vašeg branda.

Oko 70% svog života ljudi provedu razmišljajući o problemima.
Pronađite problem, predstavite ga i na kraju riješite.


Kako se predstaviti, kako prodavati? To je pitanje mnogih. Kupci će se danas vezati za brand koji im pruža
sigurnost. Vaši potencijalni kupci traže sigurnost. Ako im ne pružite to što traže, oni odlaze. Zato je važno
naučiti kako se kupcima predstaviti kroz objave na web-u, blogu, društvenim mrežama i tražilicama te tako
napraviti razliku između sigurnosti koju vi nudite i konkurencije. Naučite kako da vaš brand postane
prepoznatljiv u oku kupca.

Iznimno je važno da shvatite i razumijete današnje navike kupaca. Kupac se promijenio i njegove kupovne
navike nisu onakve kakve su bile nekad. Vaše predstavljanje i vaša prodaja niti u jednom trenutku ne smije
biti agresivna. Agresivnim pristupom izgubit ćete i potencijalne nove i postojeće stare kupce.

Mi ćemo vas naučiti kako, uz pravilno postavljen prodajni proces, vaše poslovanje može postati stabilnije
i otpornije na promjene koje se događaju na tržištu.

Intuitivno bavljenje marketingom i prodajom više ne prolazi. Sve je važnije dobro poznavanje procesa.
Dobro osmišljeni procesi su jedini pravi put ka produktivnosti i efikasnosti.


Agenda:

1. 4 najveća izazova za poduzetnike u prodaji za vrijeme COVID-19

2. Kako uskladiti marketing i prodaju?

3. Pronađite svoj „razlog“ i kupci će pronaći vas

4. 5 koraka koji će pokrenuti vašu prodaju


INFO I PRIJAVE!


Prijava: prijaviti se možete do 7.12. na kontakt formi (niže), broj sudionika je ograničen

Cijene:

Edukacija je BESPLATNA za:

- Tvrtke/obrti pogođeni COVID-19 (tvrtke i obrti koji imaju prihod ove godine manji od prihoda prošle godine)
- Nove tvrtke / obrti (ne stariji od 12 mjeseci)
- Studenti
- Ostali: 500,00 kn



Edukacija je namijenjena: Poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima marketinga

Datum održavanja: 10.12.2020.

Vrijeme održavanja: 09:00 – 11:00 sati

Mjesto održavanja: Online Zoom


Prijavite se odmah i rezervirajte svoje mjesto:


Tip prijave:
-
Ime:
-
Prezime:
-
Tvrtka:
-
Email:
-
Telefon:
-