Zadar
10°C
Petak
10°C
17°C
Subota
8°C
16°C
Nedjelja
7°C
15°C
Sljedećih 90 dana
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Video produkcija
Tražilica
Prijava korisnika
Prijava korisnika
Prijavi se kroz Facebook
Prijavi se kroz Google
Zapamti me
Prijavi me
Zaboravili ste lozinku?
Registriraj me
Košarica
Košarica je prazna
Pretražite mojkvart:
Pretraži
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Početna stranica
Dom i ured
Povratak na listu kategorija
Alarmni sustavi, video nadzor - prodaja i instalacija
Alarmni sustavi, video nadzor - servis
Brava, ključ - izrada ključeva
Brava, ključ - ugradnja, servis
Čišćenje, dezinfekcija, dezinsekcija, deratizacija
Dimnjačar, Čišćenje dimnjaka, Sanacija dimnjaka
Dostava, kurirska služba
Električar, Elektroinstalacije - servis
Električar, Elektroinstalacije - ugradnja
Hitne intervencije
Kemijska čistionica, kemijska praonica
Klima, rashladni uređaji, grijanje, ventilacija - prodaja
Klima, rashladni uređaji, grijanje, ventilacija - servis
Kućanski aparati, bijela tehnika - prodaja
Kuhinje - izrada po mjeri
Kupaonice, Keramika, Sanitarije - prodaja
Kupaonice, Keramika, Sanitarije - ugradnja
Madraci - proizvodnja, prodaja
Namještaj - izrada, montaža, ugradnja
Namještaj - prodaja
Nekretnine – agencije, prodaja, najam
Održavanje zelenih površina, hortikultura
Plin, plinoinstalater, plinske instalacije - servis
Rasvjeta, žarulje, svjetiljke
Rolete, tende, sjenila - servis
Selidbe, prijevoz robe
Servis kućanskih aparata
Soboslikar, fasader
Staklar, uokviravanje, uramljivanje slika
Svjetleći znakovi i reklame
Tapeciranje
Tekstil, dekorativne tkanine, zavjese, posteljina
Ugostiteljska oprema, oprema za ugostiteljstvo
Uredski i školski pribor
Voda, vodoinstalater, vodovod, kanalizacija - servis
Zaštita od sunca - rolete, tende, sjenila, specijalni premazi i folije
Zadar
Stari Bokanjac
Odaberi lokaciju ili klikni na gumb za geolociranje
Pronađi me
Cijela država
Osijek
Rijeka
Split
Zagreb
Bakar
Benkovac
Biograd n/m
Bjelovar
Buzet
Čakovec / Međimurje
Čazma
Đakovo
Daruvar
Donja Stubica
Drniš
Dubrovnik
Dugo Selo
Gospić
Imotski
Ivanić Grad
Jastrebarsko
Karlovac
Kaštela
Knin
Koprivnica
Kraljevica
Krapina
Križevci
Kutina
Labin
Makarska
Marija Bistrica
Metković
Nin
Nova Gradiška
Novalja
Novigrad
Omiš
Opatija
Oroslavje
Osijek
otok Brač
otok Hvar
otok Korčula
otok Krk
otok Pag
Pazin
Petrinja
Podstrana
Poreč
Požega
Pula
Rijeka
Rovinj
Samobor
Šibenik
Sinj
Sisak
Skradin
Slatina
Slavonski Brod
Solin
Split
Sukošan
Trogir
Umag
Varaždin
Velika Gorica
Vinkovci
Virovitica
Vodice
Vrbovec
Vukovar
Zabok
Zadar
Zagreb
Zaprešić
Županja
Cijeli grad
Arbanasi
Belafuža
Bili Brig
Brodarica
Crvene Kuće
Diklo
Donji Brig
Dražanica
Dražnice
Gaj
Gaženica
Gornji Bilig
Jazine 1
Jazine 2
Kolovare
Martinovo
Maslina
Mocire
Novi Bokanjac
Petrić
Plovanija
Poluotok
Puntamika
Ravnice
Ričina
Sinjoretovo
Skročini
Smiljevac
Špada
Stanovi
Stari Bokanjac
Višnjik
Voštarnica
Dom i ured - Stari Bokanjac
Nema subjekata
Dom i ured - Stari Bokanjac - okolica
Nema subjekata
Prikaži cijeli grad
Zanimljivo
ISKRICA - prodaja, servis i montaža plinskih aparata
Plinski bojler ne radi kako treba? Evo kada je vrijeme za servis
Plinski bojleri svakodnevno osiguravaju toplu vodu i grijanje, ali kada počnu „štektati“, šumiti ili grijati slabije nego inače, vrijeme je za reakciju. Mnogi korisnici zanemaruju prve znakove da uređaj ne radi optimalno, sve dok se ne dogodi potpuni kvar – a tada popravak može biti dugotrajan, skup i neugodan, posebno u hladnijim mjesecima kada je topla voda nužna. Upravo zato, stručnjaci iz ISKRICE, ovlaštenog servisa za brendove Vaillant, Beretta i Ariston, upozoravaju – redovito održavanje i pravovremen servis ključni su za sigurnost, uštedu i dugotrajnost vašeg bojlera.Ako primjećujete da voda dulje vremena treba da se zagrije, da dolazi do oscilacija u temperaturi, da se bojler čudno ponaša ili pokazuje greške na zaslonu, to su jasni pokazatelji da uređaj traži pažnju servisera. Čak i ako se kvar još nije pojavio, preporučuje se servis najmanje jednom godišnje. Tijekom servisa provjerava se ispravnost svih komponenti, čisti se izmjenjivač topline, uklanjaju se naslage kamenca i nečistoća, a kontroliraju se i plinski spojevi te sustav ispušnih plinova.Redoviti servis ne samo da smanjuje mogućnost iznenadnog kvara već i optimizira potrošnju plina. Ispravno podešen plinski bojler može znatno smanjiti mjesečne troškove grijanja i potrošnje tople vode, dok istovremeno osigurava maksimalnu sigurnost za vas i vašu obitelj. Uređaji koji nisu redovito servisirani mogu uzrokovati curenje plina, nepotpuno sagorijevanje ili čak propuštanje ugljičnog monoksida – stoga sigurnost nikako nije nešto što treba prepustiti slučaju.Tim ISKRICA iz Zagreba osigurava brzu i stručnu intervenciju, koristi isključivo originalne dijelove i poštuje sve sigurnosne i tehničke norme proizvođača. Bilo da je riječ o rutinskom održavanju ili složenijem kvaru, njihovi ovlašteni serviseri pružaju pouzdanu uslugu kako bi vaš dom bio topao i siguran u svako doba godine.Ako vaš plinski bojler ne radi kao nekad – ne čekajte da potpuno stane. Javite se na vrijeme i prepustite svoj uređaj provjerenim rukama stručnjaka iz ISKRICE.
Saznaj više
MD SERVIS
Pripremite bicikl za grad, izlet ili more – ovdje ga dovode u top formu
Bez obzira vozite li bicikl svakodnevno po gradu, vikendom istražujete prirodu ili ga planirate ponijeti na more, jedno je sigurno: dobro pripremljen bicikl čini svu razliku. Uštedi vam energiju, produžuje vijek trajanja opreme i – što je najvažnije – čini vožnju sigurnijom.Ako niste sigurni je li vaš bicikl u top formi za novu sezonu, pravo je vrijeme da ga provjerite i dovedete u red. U Zagrebu, idealno mjesto za to je MD SERVIS, specijalizirani servis bicikala koji svakom biciklu daje novu snagu i spremnost za sve izazove.Zašto pripremiti bicikl prije svake sezone ili putovanja?Tijekom godine, osobito ako je bicikl bio dulje neaktivan, mogu se pojaviti brojni problemi koje na prvi pogled nećete primijetiti. Istrošene gume, labavi vijci, slabo podešene kočnice ili zahrđali dijelovi mogu vas neugodno iznenaditi upravo kada to najmanje očekujete – na prometnoj gradskoj ulici, usred šumske staze ili daleko od kuće na morskoj destinaciji.Redovita priprema bicikla osigurava:sigurnu i pouzdanu vožnju bez iznenadnih kvarova,bolju udobnost – pravilno podešeni mjenjači i ovjes,manju potrošnju energije – lakši i tiši pogon,duži vijek trajanja opreme – sprječavanje trošenja skupih komponenti.Kako MD SERVIS priprema bicikle za sezonuU MD SERVISU znaju da nije svaki bicikl isti – gradski, brdski, cestovni ili trekking bicikli imaju različite potrebe. Zato svaki bicikl prolazi detaljnu dijagnostiku:pregled kočnica i njihovo precizno podešavanje,provjera i centriranje kotača,podmazivanje lanca i pogonskog sklopa,podešavanje mjenjača,provjera svih ležajeva,kontrola vijaka i spojeva,pregled okvira i vilice na eventualna oštećenja.Po potrebi se rade i dodatne intervencije – zamjena guma, ugradnja dodatne opreme, priprema za prijevoz bicikla na putovanje.Zašto odabrati MD SERVIS?Iskustvo, brzina i posvećenost svakom biciklu ono su po čemu je MD SERVIS prepoznat među zagrebačkim biciklistima. Ovdje nećete dobiti samo rutinski servis, već osobni pristup i savjet kako da vaš bicikl bude idealno pripremljen upravo za način na koji ga vi koristite – bilo za gradsku svakodnevicu, vikend izlete ili ljetne avanture na moru.
Saznaj više
MERC & DUJMOVIĆ
Kako odabrati idealan klima uređaj prema veličini prostora
Odabir klima uređaja često se svodi na cijenu ili preporuku poznanika, no jedan od najvažnijih kriterija je veličina prostora koji se želi klimatizirati. Neodgovarajući uređaj može dovesti do slabog hlađenja ili grijanja, veće potrošnje energije i kraćeg vijeka trajanja sustava. Upravo zato pravilno dimenzioniranje klima uređaja predstavlja ključan korak u osiguravanju ugodne i energetski učinkovite klime u prostoru.Prvi element koji treba uzeti u obzir je kvadratura prostorije, ali ona sama po sebi nije dovoljna. Visina stropa, orijentacija prostora, broj prozora i njihova izolacija značajno utječu na toplinsko opterećenje. Prostor okrenut prema jugu, s velikim staklenim površinama, zahtijevat će snažniji uređaj u odnosu na manju, dobro izoliranu prostoriju.Važan faktor je i namjena prostora. U stambenim prostorima toplinsko opterećenje najčešće je manje nego u uredima ili poslovnim prostorima, gdje veći broj ljudi, računala i rasvjete dodatno zagrijava zrak. U takvim slučajevima preporučuje se klima uređaj s većim rashladnim kapacitetom kako bi se održala stabilna temperatura.Česta pogreška je odabir preslabog uređaja s ciljem uštede. Takav klima uređaj radi dulje i pod većim opterećenjem, što rezultira većom potrošnjom električne energije i bržim trošenjem komponenti. S druge strane, prejak uređaj može prebrzo ohladiti prostor bez pravilne regulacije vlage, što smanjuje razinu ugode.Osim snage, važno je obratiti pozornost i na energetsku učinkovitost, razinu buke te mogućnosti regulacije rada. Moderni klima uređaji nude napredne opcije koje omogućuju preciznu kontrolu temperature i ekonomičniji rad tijekom cijele godine.U MERC & DUJMOVIĆ naglašavaju da je stručna procjena prostora najbolji način za pravilan odabir klima uređaja. Ispravno odabrani sustav osigurava ugodnu klimu, niže troškove i dugotrajan pouzdan rad.Za savjet i odabir klima uređaja prilagođenog vašem prostoru, obratite se stručnjacima iz MERC & DUJMOVIĆ.
Saznaj više
Pro-tehna
Najbolji alati i proizvodi za vrt koji oduzima dah!
Svaki vrt može postati pravo malo remek-djelo uz odgovarajuće alate, kvalitetne proizvode i pravilnu njegu. Bez obzira na to uređujete li cvjetnjak, povrtnjak ili voćnjak, ključno je koristiti pouzdane i učinkovite alate koji olakšavaju rad i osiguravaju bolje rezultate.Za pripremu tla neophodni su kvalitetni motike, grablje, kultivatori i lopate, koji omogućuju lakše prozračivanje tla i optimalne uvjete za rast biljaka. Pravilna njega biljaka uključuje i precizne škare za rezidbu, koje osiguravaju uredan rast grmlja, cvijeća i voćaka. Automatski sustavi za navodnjavanje ili visokokvalitetne kante i crijeva za zalijevanje pomažu u održavanju odgovarajuće razine vlage, sprječavajući isušivanje tla i stres kod biljaka.Osim alata, važno je koristiti vrhunska gnojiva i supstrate, koji biljkama osiguravaju potrebne hranjive tvari za bujan rast i bogat urod. Ekološki pripravci za zaštitu biljaka dodatno pomažu u sprječavanju bolesti i štetnika, čuvajući zdravlje biljaka bez štetnog utjecaja na okoliš.U Pro-Tehni iz Zagreba pronaći ćete najbolje alate, gnojiva i zaštitna sredstva za vrt koji će privlačiti poglede i oduševiti svojom ljepotom. Uz pravu opremu i malo truda, vaš vrt može postati oaza zelenila, boja i raskošnih plodova. Posjetite nas i osigurajte svom vrtu vrhunsku njegu koju zaslužuje!
Saznaj više
Ugostiteljska Oprema - db Oprema
Najčešće greške pri opremanju ugostiteljskog objekta i kako ih izbjeći
Otvoriti kafić, restoran ili bar san je mnogih, no put od ideje do uspješnog poslovanja prepun je odluka koje dugoročno određuju uspjeh. Jedna od ključnih je – kako opremiti prostor.Odabir prave ugostiteljske opreme, funkcionalnog rasporeda i kvalitetnih materijala često čini razliku između lokala koji oduševljava i onog koji se bori s problemima već nakon nekoliko mjeseci.Mnogi poduzetnici na početku naprave iste pogreške, koje se kasnije skupo plaćaju. Dobra vijest? Sve se one mogu izbjeći – uz stručnu pripremu i pravu podršku.1. Nepromišljen odabir opremeJedna od najčešćih pogrešaka je kupnja opreme “na oko” – bez jasnog plana i uvida u stvarne potrebe lokala. Preveliki šank, presnažan frižider ili nepraktična kuhinjska linija mogu smanjiti funkcionalnost i povećati troškove.Rješenje: izrada idejnog projekta opremanja koji uzima u obzir tip objekta, broj gostiju i način rada osoblja.2. Zanemarivanje tehnološkog planaMnogi ugostitelji preskoče izradu tehnološkog projekta, a upravo on osigurava da sve komponente – od struje i vode do ventilacije i odvodnje – budu usklađene s opremom. Bez toga, naknadne preinake mogu postati vrlo skupe i usporiti otvaranje objekta.3. Ušteda na krivim mjestimaŠtednja pri opremanju često se pokaže najskupljom odlukom. Kvalitetna inox oprema i profesionalni uređaji traju godinama, dok jeftina rješenja često zahtijevaju popravke već nakon prve sezone.Rješenje: ulaganje u trajna i pouzdana rješenja izrađena prema standardima ugostiteljske industrije.4. Zanemarivanje ergonomije i protoka radaProstor koji izgleda lijepo, ali je nefunkcionalan – ne donosi profit. Preuski prolazi, loš raspored šanka ili kuhinje te neprilagođena visina radnih površina usporavaju osoblje i stvaraju stres u radu.Rješenje: planiranje opreme prema realnim radnim procesima, a ne samo prema estetici.5. Nedostatak stručnog nadzoraBez stručne podrške tijekom opremanja, lako se potkradu detalji koji kasnije stvaraju probleme – od krivih priključaka do nepravilno postavljenih elemenata. Profesionalni nadzor osigurava da projekt bude izveden točno prema planu i propisima.DB OPREMA – stručnjaci koji znaju kako izbjeći pogreškeKako biste izbjegli sve navedene probleme, rješenje je jednostavno – suradnja s profesionalcima koji razumiju svaku fazu opremanja ugostiteljskog objekta.DB Oprema iz Velike Gorice već više od 20 godina uspješno izrađuje idejne i tehnološke projekte te proizvodi i distribuira vrhunsku ugostiteljsku opremu.Njihove usluge uključuju:izradu idejnih projekata opremanja namještajem i profesionalnom opremomizradu tehnoloških projekata za ugostiteljske prostoreproizvodnju inox opreme – šankova, toplih i hlađenih elemenata, neutralne opremeuvoz i distribuciju opreme za ugostiteljstvo i velike profesionalne kuhinjeDB Oprema kombinira iskustvo, funkcionalnost i estetiku kako bi svaki projekt bio prilagođen potrebama klijenta – bilo da se radi o malom kafiću, restoranu ili hotelskoj kuhinji.Isplativo, kvalitetno i dugoročno rješenjeOd ideje do realizacije, DB Oprema osigurava da vaš ugostiteljski objekt bude opremljen kvalitetno, učinkovito i bez nepotrebnih troškova. Svaki detalj planira se precizno, a cijeli proces prati tim s bogatim iskustvom i razumijevanjem realnih potreba ugostitelja.Za više informacija, idejna rješenja ili ponudu posjetite www.ugostiteljskaoprema.com.hr ili se obratite DB Oprema timu s punim povjerenjem putem telefona ili e-maila.
Saznaj više
Bole Express izrada ključeva
Intervencije otvaranja auta – sigurnost i pouzdanost uz Bole Express
Zamislite situaciju u kojoj žurite na posao, po djecu ili imate važan sastanak, a ključ vašeg automobila ostao je zaključan unutra. Još je gore kada se brava zablokira ili se ključ izgubi, a vi ostanete bespomoćni pred vlastitim vozilom. Upravo u tim trenucima najvažnije je imati pouzdanog partnera koji će brzo i sigurno riješiti problem – tu uskače Bole Express sa svojim profesionalnim intervencijama otvaranja auta.Otvaranje vozila zahtijeva posebnu stručnost jer se radi o osjetljivom i preciznom poslu. Neispravno rukovanje bravom ili pokušaji nasilnog otvaranja često mogu uzrokovati dodatnu štetu, a samim time i nepotrebne troškove. Bole Express se ističe upravo zbog toga što koristi najsuvremeniju opremu i alate, a sve intervencije izvode iskusni stručnjaci koji posao obavljaju brzo, bez oštećivanja vozila.Klijenti se najčešće javljaju u hitnim situacijama, a tada je svaka minuta važna. Zato je dostupnost i brzina reakcije ono što Bole Express čini posebnim. Bez obzira na marku ili model vozila, stručni tim izlazi na teren i osigurava rješenje koje je diskretno i učinkovito. Poseban naglasak stavlja se na sigurnost i povjerenje, jer znati da svoje vozilo prepuštate u ruke profesionalaca pruža neprocjenjiv osjećaj mira.Osim same intervencije otvaranja auta, Bole Express svojim korisnicima nudi i savjete kako spriječiti ponavljanje sličnih situacija te preporuke za održavanje brava i ključeva. Na taj način klijent ne dobiva samo rješenje trenutnog problema, već i dodatnu podršku koja može pomoći u budućnosti.Dugogodišnje iskustvo, predanost i visoki standardi usluge pozicionirali su Bole Express kao pouzdanog partnera kojem se mnogi vozači obraćaju s punim povjerenjem. Brza reakcija, profesionalan pristup i sigurna rješenja ono su što ovaj tim izdvaja na tržištu.Ako se ikada nađete u nezgodnoj situaciji kada vam automobil ostane zaključan, zapamtite da postoji rješenje koje je brzo, sigurno i provjereno – Bole Express.
Saznaj više
FRIGAN USLUGE - ovlašteni servis Junkers-Bederus-Bosch
Kako produljiti vijek trajanja sustava grijanja redovitim servisiranjem
Ugradnja sustava grijanja ozbiljna je investicija — bilo da se radi o obiteljskim kućama, poslovnim prostorima ili stambenim zgradama. No ono što mnogi korisnici zaboravljaju jest činjenica da dug životni vijek i bezbrižan rad ovih sustava ne dolaze sami od sebe. Ključ je u redovitom servisiranju.Servisiranje nije trošak – to je ulaganjeSustavi grijanja s vremenom gube učinkovitost. Naslage kamenca, začepljenja, istrošene brtve, nepravilna regulacija – sve su to problemi koji se ne vide odmah, ali dugoročno mogu izazvati ozbilne kvarove i skupe popravke.Redovitim servisima ne samo da se otklanjaju potencijalni problemi prije nego što prerastu u veće kvarove, nego se i značajno povećava energetska učinkovitost sustava. To znači manju potrošnju plina ili lož ulja, niže račune i sigurnije grijanje.Koliko često treba servisirati grijanje?Stručnjaci preporučuju barem jedan servis godišnje, idealno prije početka sezone grijanja. Redovitim pregledom mogu se kalibrirati svi dijelovi sustava, očistiti plamenici, provjeriti tlak, regulacija i sigurnosni ventili. Kod većih sustava i kotlovnica, preporučuje se i češća kontrola, ovisno o intenzitetu korištenja i vrsti opreme.Kome prepustiti servis grijanja?Ako tražite pouzdanog i stručnog partnera za održavanje vašeg sustava grijanja, Frigan Usluge d.o.o. iz Zagreba pravi su izbor. Riječ je o tvrtki koja se već gotovo tri desetljeća bavi servisiranjem, održavanjem i postprodajnom podrškom za sve vrste sustava za proizvodnju topline – od kućnih bojlera do velikih kotlovničkih postrojenja.Frigan Usluge su ovlašteni servis za renomirane brendove kao što su Buderus, Junkers, BOSCH i Centrometal, a posebno su specijalizirani za održavanje velikih sustava grijanja i kotlovnica u stambenim zgradama, hotelima i industrijskim objektima. Njihov tim redovito prati tehničke inovacije, koristi profesionalnu dijagnostiku i radi prema najvišim standardima sigurnosti i učinkovitosti.Više od servisa – tradicija kvaliteteFrigan Usluge d.o.o. nastale su 1997. godine kao logičan nastavak rada tvrtke Frigan VSB d.o.o., osnovane još 1994. Tijekom godina nisu težili brzom širenju, nego kvaliteti, preciznosti i pouzdanosti. Umjesto gomilanja kapaciteta, odlučili su se za stabilan rast temeljen na stručnosti i povjerenju – što se pokazalo ispravnim putem.Danas su prepoznatljivo ime u servisiranju grijanja na području cijele Hrvatske. Njihova misija nije samo popravljanje kvarova, već osiguravanje dugotrajnog, sigurnog i ekonomičnog rada svakog sustava koji održavaju.Bolje spriječiti nego popravljatiSustav grijanja je poput automobila — bez redovitog održavanja neće vas daleko odvesti. Umjesto da čekate kvar usred zime, reagirajte na vrijeme. Redoviti servis će vam produžiti vijek trajanja sustava, smanjiti troškove grijanja i omogućiti miran san.Za sve informacije, dogovor servisa ili savjet, obratite se Frigan Uslugama – tvrtki kojoj se već godinama povjeravaju tisuće zadovoljnih korisnika.Više informacija potražite na službenim stranicama: www.plinoservis.com www.frigan.hr www.friganusluge.com facebook.com/friganusluge
Saznaj više
Sjaj kamen
Kako vratiti stari sjaj zapuštenim kamenim površinama
Prirodni kamen oduvijek se smatra simbolom trajnosti, elegancije i luksuza. No, bez pravilne njege i održavanja, i najkvalitetnije kamene površine s vremenom izgube svoj sjaj – pojavljuju se mrlje, ogrebotine i tragovi istrošenosti. Dobra vijest je da se i najzapušteniji kamen može obnoviti i ponovno zablistati u svom punom sjaju.Zašto kamen gubi sjaj?Kamen je materijal koji diše i reagira na vanjske utjecaje. Dugotrajno izlaganje vlazi, prljavštini, kemikalijama ili jednostavno svakodnevnom korištenju dovodi do:gubitka prirodnog sjaja,sitnih pukotina i ogrebotina,upijanja mrlja,erozije površine.Rješenje – profesionalna obnova i poliranjeSamostalno čišćenje često nije dovoljno. Pravi rezultati postižu se profesionalnim metodama poput brušenja, kristalizacije i poliranja, koje vraćaju kamenu njegovu glatkoću i sjaj. Osim estetskog učinka, obnova produžuje vijek trajanja kamene površine i olakšava buduće održavanje.Sjaj kamen – partner za vrhunsku njegu kamena u ZagrebuZa dugotrajnu ljepotu i otpornost kamena ključna je pravilna njega. Upravo zato tu je Sjaj kamen iz Zagreba – poduzeće specijalizirano za uvoz, distribuciju i prodaju specijalnih Lithofin proizvoda namijenjenih čišćenju, zaštiti i održavanju mramora, svih vrsta prirodnog kamena te keramike cotta i terracotta.Lithofin proizvodi prepoznati su u cijelom svijetu po svojoj učinkovitosti i dugotrajnom djelovanju, a njihova upotreba omogućava da svaka kamena površina zadrži prirodnu ljepotu, otpornost i sjaj.Vratite život svojim kamenim površinamaNe dopustite da vrijedne površine izgube svoju kvalitetu i izgled. Odaberite provjerena rješenja i obratite se stručnjacima iz Sjaj kamen – vašem pouzdanom partneru za dugotrajnu njegu i zaštitu kamena.Više informacija potražite na www.sjaj-kamen.hr.
Saznaj više
TONKOVIĆ - SUPER BRAVAR
Sigurnosni mitovi: što je istina, a što zabluda kada je riječ o provalama
Sigurnost doma često je tema o kojoj se govori s mnogo uvjerenja, ali i mnogo pogrešnih pretpostavki. Upravo zbog tih mitova ljudi ponekad podcjenjuju stvarni rizik ili, suprotno tome, ulažu u mjere koje ne donose željeni učinak. Stručnjaci iz TONKOVIĆ – SUPER BRAVAR svakodnevno se susreću s posljedicama takvih zabluda, pa jasno razlikuju što uistinu utječe na sigurnost doma, a što pripada području mita.Jedan od najčešćih mitova jest uvjerenje da se provale uglavnom događaju noću. Stvarnost je potpuno drugačija, većina provala odvija se tijekom dana, dok su stanari na poslu, a susjedi odsutni. Provalnici biraju trenutke kada je dom prazan, a ne kasne sate.Druga široko rasprostranjena zabluda odnosi se na opremljenost provalnika. Mnogi vjeruju da koriste sofisticirane alate i napredne tehnike, no u praksi je većina provala brza i jednostavna. Najčešće se iskorištavaju loše brave, zastarjeli cilindri ili nestručno ugrađena vrata – slabosti koje se mogu vrlo jednostavno otkloniti uz stručnu pomoć.Često se smatra da je jedna dobra brava dovoljna da “riješi problem”. Iako je kvalitetna brava važna, sigurnost se nikada ne oslanja na samo jedan element. Ona je rezultat kombinacije: odgovarajućeg cilindra, kvalitetnog štitnika, čvrstih vrata i pravilne ugradnje. TONKOVIĆ – SUPER BRAVAR posebno naglašava važnost profesionalne montaže jer i najskuplja brava gubi na učinkovitosti ako nije pravilno postavljena.Sve popularnije pametne brave također su tema brojnih mitova. Jedan od najraširenijih jest da su digitalne brave nesigurnije od klasičnih rješenja. Istina je da kvalitetni modeli, uz stručnu ugradnju, mogu biti iznimno pouzdani te pružiti dodatne prednosti poput kontrole pristupa i evidencije otključavanja. Problem se javlja samo kod nekvalitetnih uređaja ili nestručnog rukovanja.Posebno tvrdoglava zabluda glasi: “Ako netko želi provaliti, ionako će provaliti.” Iako apsolutna sigurnost ne postoji, studije i dugogodišnje iskustvo bravara pokazuju da se provalnici gotovo uvijek odlučuju za najlakšu metu. Svako poboljšanje od boljeg cilindra do sigurnosnog štitnika povećava vrijeme i rizik provale, čime se počinitelje učinkovito odvraća.Razbijanje ovih mitova prvi je korak prema stvarnoj sigurnosti doma. Pravilnim odabirom opreme, kvalitetnom ugradnjom i redovitim održavanjem, vlasnici mogu znatno smanjiti mogućnost provale. A najpouzdaniji savjet uvijek dolazi od stručnjaka poput tima iz TONKOVIĆ – SUPER BRAVAR, koji svakodnevno radi na tome da domovi budu sigurniji i zaštićeniji.
Saznaj više
Servis caffe aparata, Prodaja i servis ugostiteljske opreme
Što učiniti kada ledomat stane? Brza i učinkovita intervencija Dobrih Dečki
Ledomati su neizostavan dio svakog ugostiteljskog objekta – bez njih nema hladnih pića, koktela niti svježine koja se očekuje u svakoj čaši. No što učiniti kada se dogodi kvar i ledomat prestane raditi baš u najgorem trenutku?Najčešći problemi s ledomatimaKvarovi na ledomatima mogu nastati iz više razloga – od začepljenih filtera, nakupljenih naslaga kamenca pa sve do problema s rashladnim sustavom. Bez obzira na uzrok, rezultat je uvijek isti: nedostatak leda i nezadovoljni gosti.Brza reakcija je ključU ovakvim situacijama najvažnije je brzo reagirati. Dobri Dečki specijalizirani su upravo za ovakve hitne intervencije. Njihovi stručnjaci dolaze na lokaciju u najkraćem mogućem roku, obavljaju dijagnostiku i otklanjaju kvar – kako bi vaš ledomat što prije ponovno radio bez zastoja.Zašto odabrati Dobre Dečke?• Iskustvo i stručnost – dugogodišnje iskustvo u servisiranju ledomata i rashladnih uređaja.• Brzina intervencije – dolazak na teren u rekordnom roku.• Pouzdani rezervni dijelovi – korištenje originalnih i provjerenih dijelova.• Dostupnost – hitne intervencije moguće su i izvan uobičajenog radnog vremena.Prevencija je najbolja zaštitaOsim popravaka, Dobri Dečki preporučuju i redovito održavanje ledomata. Pravovremeni servis sprječava velike kvarove, produžuje vijek trajanja uređaja i osigurava da gosti uvijek dobiju svoje piće rashlađeno do savršenstva.Vaš pouzdani partnerKada ledomat stane, nema vremena za čekanje. Dobri Dečki su partner kojem možete vjerovati – uz njihovu pomoć svaki kvar postaje tek kratkotrajni zastoj.
Saznaj više
Zanimljivo
ISKRICA - prodaja, servis i montaža plinskih aparata
Plinski bojler ne radi kako treba? Evo kada je vrijeme za servis
Plinski bojleri svakodnevno osiguravaju toplu vodu i grijanje, ali kada počnu „štektati“, šumiti ili grijati slabije nego inače, vrijeme je za reakciju. Mnogi korisnici zanemaruju prve znakove da uređaj ne radi optimalno, sve dok se ne dogodi potpuni kvar – a tada popravak može biti dugotrajan, skup i neugodan, posebno u hladnijim mjesecima kada je topla voda nužna. Upravo zato, stručnjaci iz ISKRICE, ovlaštenog servisa za brendove Vaillant, Beretta i Ariston, upozoravaju – redovito održavanje i pravovremen servis ključni su za sigurnost, uštedu i dugotrajnost vašeg bojlera.Ako primjećujete da voda dulje vremena treba da se zagrije, da dolazi do oscilacija u temperaturi, da se bojler čudno ponaša ili pokazuje greške na zaslonu, to su jasni pokazatelji da uređaj traži pažnju servisera. Čak i ako se kvar još nije pojavio, preporučuje se servis najmanje jednom godišnje. Tijekom servisa provjerava se ispravnost svih komponenti, čisti se izmjenjivač topline, uklanjaju se naslage kamenca i nečistoća, a kontroliraju se i plinski spojevi te sustav ispušnih plinova.Redoviti servis ne samo da smanjuje mogućnost iznenadnog kvara već i optimizira potrošnju plina. Ispravno podešen plinski bojler može znatno smanjiti mjesečne troškove grijanja i potrošnje tople vode, dok istovremeno osigurava maksimalnu sigurnost za vas i vašu obitelj. Uređaji koji nisu redovito servisirani mogu uzrokovati curenje plina, nepotpuno sagorijevanje ili čak propuštanje ugljičnog monoksida – stoga sigurnost nikako nije nešto što treba prepustiti slučaju.Tim ISKRICA iz Zagreba osigurava brzu i stručnu intervenciju, koristi isključivo originalne dijelove i poštuje sve sigurnosne i tehničke norme proizvođača. Bilo da je riječ o rutinskom održavanju ili složenijem kvaru, njihovi ovlašteni serviseri pružaju pouzdanu uslugu kako bi vaš dom bio topao i siguran u svako doba godine.Ako vaš plinski bojler ne radi kao nekad – ne čekajte da potpuno stane. Javite se na vrijeme i prepustite svoj uređaj provjerenim rukama stručnjaka iz ISKRICE.
Saznaj više
MD SERVIS
Pripremite bicikl za grad, izlet ili more – ovdje ga dovode u top formu
Bez obzira vozite li bicikl svakodnevno po gradu, vikendom istražujete prirodu ili ga planirate ponijeti na more, jedno je sigurno: dobro pripremljen bicikl čini svu razliku. Uštedi vam energiju, produžuje vijek trajanja opreme i – što je najvažnije – čini vožnju sigurnijom.Ako niste sigurni je li vaš bicikl u top formi za novu sezonu, pravo je vrijeme da ga provjerite i dovedete u red. U Zagrebu, idealno mjesto za to je MD SERVIS, specijalizirani servis bicikala koji svakom biciklu daje novu snagu i spremnost za sve izazove.Zašto pripremiti bicikl prije svake sezone ili putovanja?Tijekom godine, osobito ako je bicikl bio dulje neaktivan, mogu se pojaviti brojni problemi koje na prvi pogled nećete primijetiti. Istrošene gume, labavi vijci, slabo podešene kočnice ili zahrđali dijelovi mogu vas neugodno iznenaditi upravo kada to najmanje očekujete – na prometnoj gradskoj ulici, usred šumske staze ili daleko od kuće na morskoj destinaciji.Redovita priprema bicikla osigurava:sigurnu i pouzdanu vožnju bez iznenadnih kvarova,bolju udobnost – pravilno podešeni mjenjači i ovjes,manju potrošnju energije – lakši i tiši pogon,duži vijek trajanja opreme – sprječavanje trošenja skupih komponenti.Kako MD SERVIS priprema bicikle za sezonuU MD SERVISU znaju da nije svaki bicikl isti – gradski, brdski, cestovni ili trekking bicikli imaju različite potrebe. Zato svaki bicikl prolazi detaljnu dijagnostiku:pregled kočnica i njihovo precizno podešavanje,provjera i centriranje kotača,podmazivanje lanca i pogonskog sklopa,podešavanje mjenjača,provjera svih ležajeva,kontrola vijaka i spojeva,pregled okvira i vilice na eventualna oštećenja.Po potrebi se rade i dodatne intervencije – zamjena guma, ugradnja dodatne opreme, priprema za prijevoz bicikla na putovanje.Zašto odabrati MD SERVIS?Iskustvo, brzina i posvećenost svakom biciklu ono su po čemu je MD SERVIS prepoznat među zagrebačkim biciklistima. Ovdje nećete dobiti samo rutinski servis, već osobni pristup i savjet kako da vaš bicikl bude idealno pripremljen upravo za način na koji ga vi koristite – bilo za gradsku svakodnevicu, vikend izlete ili ljetne avanture na moru.
Saznaj više
MERC & DUJMOVIĆ
Kako odabrati idealan klima uređaj prema veličini prostora
Odabir klima uređaja često se svodi na cijenu ili preporuku poznanika, no jedan od najvažnijih kriterija je veličina prostora koji se želi klimatizirati. Neodgovarajući uređaj može dovesti do slabog hlađenja ili grijanja, veće potrošnje energije i kraćeg vijeka trajanja sustava. Upravo zato pravilno dimenzioniranje klima uređaja predstavlja ključan korak u osiguravanju ugodne i energetski učinkovite klime u prostoru.Prvi element koji treba uzeti u obzir je kvadratura prostorije, ali ona sama po sebi nije dovoljna. Visina stropa, orijentacija prostora, broj prozora i njihova izolacija značajno utječu na toplinsko opterećenje. Prostor okrenut prema jugu, s velikim staklenim površinama, zahtijevat će snažniji uređaj u odnosu na manju, dobro izoliranu prostoriju.Važan faktor je i namjena prostora. U stambenim prostorima toplinsko opterećenje najčešće je manje nego u uredima ili poslovnim prostorima, gdje veći broj ljudi, računala i rasvjete dodatno zagrijava zrak. U takvim slučajevima preporučuje se klima uređaj s većim rashladnim kapacitetom kako bi se održala stabilna temperatura.Česta pogreška je odabir preslabog uređaja s ciljem uštede. Takav klima uređaj radi dulje i pod većim opterećenjem, što rezultira većom potrošnjom električne energije i bržim trošenjem komponenti. S druge strane, prejak uređaj može prebrzo ohladiti prostor bez pravilne regulacije vlage, što smanjuje razinu ugode.Osim snage, važno je obratiti pozornost i na energetsku učinkovitost, razinu buke te mogućnosti regulacije rada. Moderni klima uređaji nude napredne opcije koje omogućuju preciznu kontrolu temperature i ekonomičniji rad tijekom cijele godine.U MERC & DUJMOVIĆ naglašavaju da je stručna procjena prostora najbolji način za pravilan odabir klima uređaja. Ispravno odabrani sustav osigurava ugodnu klimu, niže troškove i dugotrajan pouzdan rad.Za savjet i odabir klima uređaja prilagođenog vašem prostoru, obratite se stručnjacima iz MERC & DUJMOVIĆ.
Saznaj više