Varaždin
23°C
Nedjelja
12°C
23°C
Ponedjeljak
12°C
23°C
Utorak
12°C
23°C
Sljedećih 90 dana
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Video produkcija
Tražilica
Prijava korisnika
Prijava korisnika
Prijavi se kroz Facebook
Prijavi se kroz Google
Zapamti me
Prijavi me
Zaboravili ste lozinku?
Registriraj me
Košarica
Košarica je prazna
Pretražite mojkvart:
Pretraži
Uključite firmu/obrt
Pokreni svoj webshop
Početna stranica
Financije, osiguranje
Povratak na listu kategorija
Banka, štedionica, kreditna unija
Brokerska agencija, burza
Investicijski fond, mirovinski fond
Knjigovodstvo, knjigovodstveni servis, računovodstvo, revizija
Kreditno posredovanje
Mjenjačnica, zalagaonica
Osiguranje - društva, zastupanje
Savjetovanje, porezno savjetovanje, financijsko savjetovanje, konzalting
Varaždin
Ivanec
Odaberi lokaciju ili klikni na gumb za geolociranje
Pronađi me
Cijela država
Osijek
Rijeka
Split
Zagreb
Bakar
Benkovac
Biograd n/m
Bjelovar
Buzet
Čakovec / Međimurje
Čazma
Đakovo
Daruvar
Donja Stubica
Drniš
Dubrovnik
Dugo Selo
Gospić
Imotski
Ivanić Grad
Jastrebarsko
Karlovac
Kaštela
Knin
Koprivnica
Kraljevica
Krapina
Križevci
Kutina
Labin
Makarska
Marija Bistrica
Metković
Nin
Nova Gradiška
Novalja
Novigrad
Omiš
Opatija
Oroslavje
Osijek
otok Brač
otok Hvar
otok Korčula
otok Krk
otok Pag
Pazin
Petrinja
Podstrana
Poreč
Požega
Pula
Rijeka
Rovinj
Samobor
Šibenik
Sinj
Sisak
Skradin
Slatina
Slavonski Brod
Solin
Split
Sukošan
Trogir
Umag
Varaždin
Velika Gorica
Vinkovci
Virovitica
Vodice
Vrbovec
Vukovar
Zabok
Zadar
Zagreb
Zaprešić
Županja
Cijeli grad
Ivanec
Ludbreg
Novi Marof
Varaždin
Varaždinske toplice
Financije, osiguranje - Ivanec
Nema subjekata
Financije, osiguranje - Ivanec - okolica
Nema subjekata
Prikaži cijeli grad
Zanimljivo
MEDIA KONCEPT DIZAJN
Pronalazimo najbolje kreditno rješenje za vas!
Krediti su nam najčešće krajnji izbor kada nam je potreban financijski oslonac, no to ne mora biti tako. Odabirući tvrtke koje se bave kreditnim savjetovanjem uvelike si olakšavamo posao traženja optimalnog rješenja za svoje financijske i životne planove. Takvi stručnjaci će prema našim potrebama i mogućnostima izabrati najbolje uvjete u banci koja će nam pružiti ono što nama treba. Educiranjem i konstantnim praćenjem poslovanja banaka u Hrvatskoj uvijek su spremni dati sve informacije na jednom mjestu. Kako izabrati najbolji kredit?Kreditni savjetnici kroz određene parametre troškova, kamata i instrumenata osiguranja određuju likvidnost klijenta i određuju vrstu kredita. Prema najčešćim potrebama možemo ih podijeliti u nekoliko vrsta:Gotovinski (nenamjenski ) kredit - lako dostupni, no određuju se isključivo prema primanjima klijenta tj. mogućnostima otplate. Koristi se prema osobnim željama i potrebama.Stambeni kredit- za kupnju prve nekretnine, veći radovi na postojećem objektu ili sufinanciranje kroz APN.Krediti za refinanciranje obveza- za refinanciranje postojećih obveza drugih banaka, krediti za blokirane građane.Auto krediti- za kupovinu novog ili rabljenog vozila za bilo koju namjenu.Krediti na ostatak primanja- odobravanje dodatnog kredita uz već postojeći ukoliko primanja omogućuju redovitu isplatu rata. Brzi krediti- u kratkom roku rješavate nenadane, manje troškove.Krediti za umirovljenike - za isplatu manjih kredita od 1-5 godina do 84.godine starosti.Ne želite provesti slobodno vrijeme u bankama?Izabrati vrstu kredita nije jednostavna stvar. Stručnjaci koji se bave savjetovanjem i njihovom realizacijom upoznat će vas sa svim obvezama prilikom sklapanja i plaćanja bilo kojeg kredita, a upozoriti na eventualne pravne stavke koje bi vas mogle oštetiti ukoliko ne izaberete onaj najoptimalniji. Nevoljno ulaženje u birokracijske sustave i borbu sa bankama često dovodi do odustajanja od nekih životnih ciljeva za koje nismo financijski spremni. Kako ne bi došlo do toga potrebno je potražiti profesionalnu financijsku pomoć. Media posredovanje je sa svojim iskustvom već stekla mnogobrojne reference kreditnog posredovanja. Zajedno dolazite do najoptimalnijeg kreditnog rješenja i realizirate ga u najkraćem mogućem roku. U Media posredovanju rade s kreditima za pravne osobe, odnosno tvrtke, s kreditima za investicije i kreditima za projekte. Stoga, ako ste poduzetnik kojem je potreban kredit kako biste ostvarili poslovnu ideju, Media posredovanje vam u tome može pomoći. Pisanje projekata za investicije kreditirane od strane HBOR-aKreditiranjem HBOR pruža potporu prije svega malim i srednjim poduzetnicima da ostvare svoje poslovne ideje. Media Koncept Dizajn pomoći će vam pri pisanju projekata za investicije te pri odobravanju kredita. Pisanje projekata za fizičke i pravne osobe Kako biste ostvarili pravo na financiranje, potrebno je priložiti popriličnu količinu dokumentacije. Ovaj proces laiku može biti kompliciran, no Media Koncept Dizajn pomoći će vam da što jednostavnije dođete do željenog kredita. Važna stavka je upravo investicijski projekt, a oni vam nude usluge pisanja projekata, bilo da ste fizička ili pravna osoba. Media posredovanje surađuje s brojnim financijskim institucijama u Hrvatskoj:Privredna banka ZagrebOTP bankaSlatinska bankaKent bankaBanka KovanicaErste bankaSuradnja s lizing kućamaŽelite pomoću lizinga kupiti automobil, opremu, strojeve ili plovila? Media Koncept Dizajn ima ugovore s lizing kućama te vam omogućuje odobravanje operativnog i financijskog lizinga za fizičke i pravne osobe.
Saznaj više
EKING d. o. o. - revizija i računovodstvo Rijeka
3 načina na koja vam poslovno savjetovanje može pomoći
Poslovno savjetovanje može biti izuzetno korisno za tvrtke svih veličina i djelatnosti. Bez obzira jeste li vlasnik malog poduzeća ili upravitelj velike korporacije, stručni savjetnici mogu vam pružiti vrijedne uvide i strategije koje će vam pomoći u postizanju uspjeha. Donosimo tri ključna načina na koja vam poslovno savjetovanje može pružiti podršku i pomoći u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.Analiza poslovnih procesa i strategijaJedan od najvažnijih aspekata poslovnog savjetovanja je analiza vaših trenutnih poslovnih procesa i strategija. Stručni savjetnici mogu detaljno pregledati sve aspekte vašeg poslovanja, uključujući operativne procese, upravljanje lancem opskrbe, marketing, financije i ljudske resurse. Oni će vam pomoći identificirati slabosti i nedostatke u vašim trenutnim strategijama i praksama te predložiti poboljšanja i optimizaciju.Na primjer, poslovni savjetnici mogu vam pomoći u pronalaženju načina za smanjenje troškova i povećanje učinkovitosti. Oni će analizirati vaše financijske izvještaje, identificirati područja u kojima se može uštedjeti novac te predložiti strategije za optimizaciju troškova. Također će vam pomoći u razvoju marketinških strategija kako biste bolje ciljali svoju publiku i povećali prodaju.Strateško planiranje i razvojPoslovni savjetnici su stručnjaci za strateško planiranje i razvoj. Oni će vam pomoći u oblikovanju dugoročne vizije za vaše poslovanje i stvaranju konkretne strategije za postizanje tih ciljeva. Ovi stručnjaci mogu vam pomoći u identificiranju novih prilika za rast i razvoj, kao i u izradi planova za širenje na nova tržišta ili uvođenje novih proizvoda i usluga.Poslovni savjetnici također mogu pružiti podršku u razvoju organizacijske strukture koja podržava vaše poslovne ciljeve. Oni će vam pomoći u izradi planova za reorganizaciju, restrukturiranje ili promjenu korporativne kulture kako biste poboljšali učinkovitost i postigli uspješnost.Ekspertno znanje i savjetovanjeJedan od ključnih razloga za angažiranje poslovnog savjetnika je njihovo ekspertno znanje i iskustvo. Oni su stručnjaci u svojim područjima i imaju široko znanje o industriji, trendovima i najboljim praksama. Njihova stručnost omogućuje im da vam pruže kvalitetne savjete i smjernice za donošenje informiranih odluka.Poslovni savjetnici također mogu pružiti vrijednu perspektivu. Budući da dolaze izvana, oni mogu donijeti svježe ideje i alternativne pristupe problemima s kojima se suočavate. Njihov objektivan pogled može vam pomoći da vidite stvari iz drugačijeg kuta i otvoriti nova područja za inovacije i rast.Osim toga, poslovni savjetnici mogu vam pružiti mentorstvo i podršku u vođenju vašeg poslovanja. Oni su tu da vam pomognu razviti vještine vođenja, upravljanja timom i donošenja odluka. Njihova uloga je da vam budu pouzdan izvor savjeta i podrške tijekom različitih faza poslovnog razvoja.Poslovno savjetovanje može biti ključno za uspjeh vašeg poslovanja. Uzimajući u obzir prednosti koje pruža, angažiranje poslovnog savjetnika može biti odluka koja će vam pomoći ostvariti vaše poslovne ciljeve na efikasan način.Jedan od provjerenih partnera u području poslovnog i poreznog savjetovanja je Eking. Njihova savjetodavna usluga obuhvaća sve aspekte poreznih propisa i zakona, pružajući vam potrebne informacije i pravovremene obavijesti o promjenama zakona i regulativa.Poznavanje zakona i obveza koje proizlaze iz njih omogućuje vam, ne samo prilagodbu zakonu, već i ostvarivanje značajnih ušteda u poslovanju smanjenjem poreznog troška. S Ekingom kao vašim partnerom za knjigovodstvene usluge, možete biti sigurni da će vam biti pruženo kvalitetno planiranje i stručno savjetovanje kako biste donosili pametne poslovne odluke.Ako želite ostvariti konkurentske prednosti, optimizirati svoje poslovanje i imati pouzdanog partnera koji će vas podržati u poreznom i poslovnom savjetovanju, Eking je pravi izbor za vas. Iskoristite njihovu stručnost i iskustvo kako biste postigli uspjeh u svojoj industriji.Kontaktirajte Eking i osigurajte si vrhunsku knjigovodstvenu uslugu koja će vam omogućiti da iskoristite sve prednosti poslovnog i poreznog savjetovanja i postignete izvrsnost u svojem poslovanju.
Saznaj više
MARANATHA - knjigovodstvene usluge, VL. SILVIJA BUNGIĆ
Trebate pomoć u registraciji firme i ujedno i poslovnu adresu?
Ukoliko razmišljate o osnivanju tvrtke, jedna od prvih stvari koju trebate riješiti je registracija firme. Za mnoge poduzetnike, ovaj proces može biti zahtjevan i dugotrajan, pogotovo ako nisu upoznati s lokalnim propisima i zakonima. Međutim, ako imate pravu pomoć, ovaj proces može biti jednostavan i brz. Upravo zato je tu knjigovodstveni servis MARANATHA koji vam može pomoći u svakom koraku registracije firme, a uz to vas može i savjetovati u vezi poslovne adrese. Zašto je poslovna adresa važna?Poslovna adresa je bitna jer služi kao vaša referentna adresa, a na nju se šalju sva važna dokumentacija i službene pošiljke. Osim toga, adresa sjedišta tvrtke je i javno dostupna informacija koja se objavljuje u registru tvrtki. Upravo je zbog toga važno odabrati kvalitetnu poslovnu adresu koja će u potpunosti zadovoljiti sve vaše potrebe.Kako MARANATHA može pomoći u registraciji vaše tvrtkeUz registraciju tvrtke, postoji niz administrativnih i pravnih poteškoća koje se mogu pojaviti tijekom postupka. Kao poduzetnik, želite biti sigurni da je vaša tvrtka pravilno registrirana i da posluje u skladu sa zakonskim propisima. Osim toga, želite osigurati da vaša tvrtka ima sve potrebne dozvole za obavljanje poslovnih aktivnosti, kako bi se izbjegle neugodne situacije u budućnosti.Uz registraciju tvrtke, MARANATHA knjigovodstveni servis nudi i druge usluge koje će vam pomoći u poslovanju. Naši stručnjaci su uvijek tu da vam pruže savjetovanje u poslovanju, izrade financijskih izvještaja, plaćanja poreza i drugih davanja te da vam pomognu u svim administrativnim i pravnim poteškoćama koje se mogu pojaviti tijekom vašeg poslovanja.Olakšajte proces registracije tvrtke s MARANATHA knjigovodstvenim servisom U današnje vrijeme kada je poslovanje sve globalnije, bitno je imati kvalitetnog partnera koji će vam pomoći u razvoju vašeg poslovanja. MARANATHA knjigovodstveni servis je vaš partner u poslovanju koji će vam pomoći u svim administrativnim i pravnim poteškoćama koje se mogu pojaviti tijekom postupka registracije vaše tvrtke i kasnije tijekom vašeg poslovanja. Kontaktirajte nas i saznajte kako vam možemo pomoći!
Saznaj više
GL KNJIGOVODSTVO
Kako možete uštedjeti koristeći knjigovodstvene usluge
Učinkovito upravljanje troškovima jedan je od ključnih faktora uspješnosti poslovanja. Iako isprva možete pomisliti da je angažiranje knjigovodstvenog servisa samo dodatno financijsko opterećenje za vašu tvrtku, postoje brojne prednosti korištenja vanjskih knjigovodstvenih usluga koje vam dugoročno mogu donijeti značajne uštede u različitim aspektima poslovanja.Smanjenje troškova zaposlenika Angažiranjem knjigovodstvenog servisa izbjegavate potrebu za zapošljavanjem vlastitog knjigovođe ili računovođe, čime štedite na plaćama, beneficijama, obuci i radnom prostoru. Uz to, vanjske knjigovodstvene usluge često imaju fiksne mjesečne troškove koji su obično niži od troškova zapošljavanja vlastitog djelatnika. Optimizacija poreza Stručnjaci za knjigovodstvo mogu vam pomoći u priznavanju poreznih olakšica, odbitaka i kredita. Također, bit ćete sigurni da je vaše poslovanje usklađeno sa svim zakonima i propisima.Povećanje efikasnosti poslovnih procesa Knjigovodstveni stručnjaci analiziraju vaše poslovne procese i identificiraju područja u kojima možete ostvariti uštede kroz poboljšanje efikasnosti te eliminaciju nepotrebnih troškova. To, između ostalog, uključuje pregled troškova nabave, smanjenje zaliha i optimizaciju logistike. Bolje upravljanje novčanim tokovima Učinkovito upravljanje novčanim tokovima ključno je za smanjenje troškova i održavanje stabilnosti poslovanja. Knjigovodstveni servisi prate prihode i rashode vaše tvrtke te izrađuju proračun kako biste bolje planirali i kontrolirali svoje financijske resurse. Pristup naprednoj tehnologiji bez velikih investicija Knjigovodstveni servisi često koriste najnoviju tehnologiju i alate za automatizaciju, što vam omogućuje brže i preciznije vođenje poslovnih knjiga. Nećete morati investirati u spomenute alate i obuku zaposlenika jer knjigovodstveni servis već sve radi za vas.Prilagodljivost i skalabilnost Većina knjigovodstvenih servisa nudi pakete usluga koji se mogu prilagoditi potrebama i veličini vašeg poduzeća. Kako vaše poduzeće raste, tako jednostavno možete skalirati knjigovodstvene usluge prema svojim potrebama, bez potrebe za dodatnim zapošljavanjem ili većim ulaganjima. Svoje troškove imat ćete pod kontrolom dok vaše poduzeće napreduje.Smanjenje rizika od financijskih gubitaka Profesionalni knjigovođe brinu se za točnost financijskih podataka, što smanjuje rizik od financijskih gubitaka povezanih s pogreškama, neusklađenosti s propisima ili pronevjere. Angažiranjem knjigovodstvenog servisa vaša tvrtka može ostvariti značajnu uštedu: od smanjenja troškova zaposlenika i optimizacije poreza do poboljšanja efikasnosti poslovnih procesa, boljeg upravljanja novčanim tokovima i pristupa naprednoj tehnologiji. GL knjigovodstvo pouzdan je knjigovodstveni servis koji će vam pomoći u vođenju vaših poslovnih knjiga. Brinemo se o financijskoj stabilnosti vaše tvrtke, dok vi štedite novac i vrijeme. Mi se brinemo o vašim financijama, tako da se vi možete fokusirati na ono što najbolje radite - vodite svoje poslovanje.
Saznaj više
PRO FORTIS d.o.o.
Poslovnim treninzima do uspješnijeg poslovanja
Da li ste ikada razmišljali o tome kako biste mogli poboljšati svoje poslovanje i preuzeti kontrolu nad svojom karijerom? Ili kako unaprijediti svoje znanje i neophodne vještine za uspješno vođenje tvrtke? Poslovni treninzi mogu biti upravo ono što tražite. Ne samo da će vam pružiti potrebno znanje i vještine, nego će vam pružiti i prednost nad konkurencijom. Ako želite saznati zašto su poslovni treninzi ključni za uspješno poslovanje, pročitajte ovaj članak. Poboljšanje znanja i vještinaPoslovni treninzi pružaju priliku za poboljšanje vašeg znanja i vještina u određenom području poslovanja. Na primjer, ako želite poboljšati svoje marketinške vještine, možete se prijaviti za trening koji će vam pružiti najnovije trendove i tehnike u marketingu. Također, poslovni treninzi mogu vam pomoći da proučite nove tehnologije i alate koji vam mogu pomoći u poslovanju.Povećanje produktivnosti i učinkovitostiPoslovni treninzi mogu pomoći u povećanju produktivnosti i učinkovitosti poslovanja. Nakon što zaposlenici usvoje nove vještine, mogu obavljati zadatke brže i učinkovitije, što može povećati produktivnost tvrtke. Podizanje razine motivacije zaposlenikaPoslovni treninzi mogu pomoći u podizanju razine motivacije zaposlenika. Kada zaposlenici vide da njihova tvrtka ulaže u njihov razvoj i napredak, osjećaju se cijenjeno i motivirano za rad. Također, sudjelovanje u poslovnim treninzima može pomoći zaposlenicima da se osjećaju sigurnije u svojim ulogama i povećati njihovo samopouzdanje.Povećanje konkurentnostiPoslovni treninzi mogu pomoći tvrtkama da ostanu konkurentne u svojoj industriji. Kada tvrtka ulaže u obuku i razvoj zaposlenika, oni postaju sposobniji za rješavanje problema i donošenje pravih odluka. To može pomoći tvrtki da poboljša svoje proizvode ili usluge i stekne konkurentsku prednost na tržištu.Povezivanje s drugim stručnjacimaPoslovni treninzi pružaju priliku za povezivanje s drugim stručnjacima u industriji. To može biti izvrsna prilika za razmjenu iskustava, ideja i najboljih praksi. Povezivanje s drugim stručnjacima može pomoći tvrtki da proširi svoju mrežu i stvori nove poslovne prilike. Ako želite poboljšati poslovanje vaše tvrtke, kontaktirajte knjigovodstveni servis PRO FORTIS. Uz naše usluge, vaša tvrtka će dobiti sve potrebne financijske informacije i podršku za uspješno poslovanje. Također, nudimo i razne poslovne treninge kako bi vaši zaposlenici stekli potrebne vještine i znanja za poboljšanje učinkovitosti i produktivnosti vaše tvrtke. Kontaktirajte nas već danas i poboljšajte poslovanje vaše tvrtke!
Saznaj više
ŠKRINJA PLUS
Važnost profesionalnog računovodstva za financijsku stabilnost
Profesionalno računovodstvo igra ključnu ulogu u osiguravanju financijske stabilnosti poduzeća i organizacija. Uključuje sustavno bilježenje, izvještavanje i analizu financijskih transakcija i informacija, koje se koriste za donošenje informiranih odluka o financijskom zdravlju organizacije. U ovom ćemo članku raspravljati o važnosti profesionalnog računovodstva za financijsku stabilnost i zašto je važno da poduzeća imaju točne i pouzdane računovodstvene informacije.· Točno financijsko izvještavanjeProfesionalno računovodstvo osigurava točno financijsko izvještavanje, što je ključno za donošenje odluka i održavanje financijske stabilnosti poslovanja. Računovodstveni proces uključuje organizirano i sustavno evidentiranje financijskih transakcija, koje uključuju kupnju, prodaju, rashode i prihode. Financijska izvješća generirana ovim procesom daju ključne informacije o financijskom stanju poduzeća, uključujući njegovu profitabilnost, likvidnost i solventnost.Točno financijsko izvještavanje važno je jer pomaže vlasnicima poduzeća i dionicima da donose informirane odluke o ulaganjima, širenju i financijskom planiranju. Točno financijsko izvještavanje također je neophodno za usklađenost s računovodstvenim standardima i propisima.· Proračun i financijsko planiranjeProfesionalno računovodstvo pruža tvrtkama alate i informacije potrebne za učinkovito budžetiranje i financijsko planiranje. Analizirajući financijske podatke, računovođe mogu prepoznati trendove, prilike i potencijalne rizike, što može pomoći tvrtkama u donošenju informiranih odluka o raspodjeli proračuna, ulaganjima i planovima širenjaUz točne financijske informacije, poduzeća također mogu predvidjeti svoj budući financijski položaj i planirati rast. Te su informacije ključne za donošenje strateških odluka i osiguravanje financijske stabilnosti poduzeća.· Porezne obvezeProfesionalno računovodstvo također pomaže tvrtkama u usklađivanju s poreznim propisima i zahtjevima. Vođenjem točne financijske evidencije poduzeća mogu točno izračunati svoje porezne obveze i osigurati da plaćaju točan iznos poreza. Nepoštivanje poreznih propisa može rezultirati kaznama, novčanim kaznama i pravnim posljedicama, što može imati značajan utjecaj na financijsku stabilnost poduzeća.· Financijska analizaProfesionalno računovodstvo također uključuje financijsku analizu, koja pomaže poduzećima da razumiju svoj financijski položaj i donesu informirane odluke o budućim ulaganjima i planovima rasta. Financijska analiza uključuje tumačenje financijskih podataka i identifikaciju ključnih pokazatelja uspješnosti, kao što su profitabilnost, likvidnost i solventnost.Uz točne financijske podatke, poduzeća mogu identificirati područja snage i slabosti, donositi strateške odluke i planirati rast. Financijska analiza ključna je za osiguranje dugoročne financijske stabilnosti i uspjeha poslovanja.Borite li se da financijska evidencija vaše tvrtke bude točna i ažurna? Smatrate li da je izazovno razumjeti porezne propise i poštivati ih? Možda vam je potreban profesionalni financijski savjet koji će vam pomoći u donošenju informiranih odluka o rastu i stabilnosti vašeg poslovanja? Ako ste na bilo koje od ovih pitanja odgovorili potvrdno, vrijeme je da razmislite o angažiranju profesionalnog računovodstvenog servisa.U Škrinja Plus d.o.o. razumiju izazove s kojima se poduzetnici suočavaju pri upravljanju financijskim aspektima poslovanja. Zato nude širok raspon računovodstvenih i financijskih usluga prilagođenih jedinstvenim potrebama vašeg poslovanja. Od knjigovodstva i financijskih izvještaja do porezne usklađenosti i strateškog planiranja, njihov tim iskusnih stručnjaka je tu da vam pomogne u snalaženju u složenom svijetu financija i tako vam osigura financijsku stabilnost i uspjeh vašeg poslovanja.Ne dopustite da složenost računovodstva i financija koči vaše poslovanje. Kontaktirajte Škrinja Plus kako biste učinili prvi korak prema svjetlijoj financijskoj budućnosti.
Saznaj više
Knjigovodstveni servis i Agencija za zapošljavanje
Kako napisati impresivan životopis koji će vas istaknuti među kandidatima
Često se kaže da je prvi dojam ključan, a kada je u pitanju potraga za poslom, vaš životopis pruža taj prvi dojam. Stoga je bitno da vaš životopis bude impresivan i da se ističe među ostalim kandidatima. Evo nekoliko savjeta kako to postići.1. Prilagodite životopis za svaku prijavuJedna od najvećih grešaka koje ljudi čine je slanje istog životopisa za svaki posao na koji se prijavljuju. Svaki poslodavac i svaka pozicija su jedinstveni, stoga vaš životopis mora biti prilagođen kako bi odgovarao specifičnim zahtjevima posla.2. Izdvojite relevantne vještine i iskustvoNa vrhu životopisa trebale bi biti navedene vaše najrelevantnije vještine i iskustva. Poslodavci žele vidjeti kako se vaše vještine i iskustvo podudaraju s onim što traže za poziciju na koju se prijavljujete.3. Budite konkretni i kvantificirajte svoja postignućaUmjesto da samo navodite svoje dužnosti, opisujte svoja postignuća i rezultate. Ako je moguće, kvantificirajte svoj uspjeh. Na primjer, umjesto da kažete da ste "povećali prodaju", navedite "povećao prodaju za 20% u prvih 6 mjeseci".4. Održavajte profesionalnostIzbjegavajte neformalne izraze i žargon. Također, važno je provjeriti pravopis i gramatiku. Male greške mogu ostaviti negativan dojam.5. Uključite preporukeAko imate preporuke od bivših poslodavaca ili profesora, nemojte se ustručavati uključiti ih. To može biti vrlo uvjerljivo za potencijalne poslodavce.Pisanje životopisa može biti izazovno, ali s ovim savjetima, bit će vam lakše stvoriti životopis koji će se istaknuti i ostaviti dojam na poslodavce.Izrada savršenog životopisa zahtijeva vještinu, razumijevanje i vrijeme. Nadamo se da smo vam pružili korisne savjete kako da se istaknete među ostalim kandidatima. Međutim, ako se i dalje osjećate nesigurno, ne zaboravite da niste sami u ovom procesu.Agencija za zapošljavanje Teamwork tu je da vam pomogne. Bilo da tražite savjete za poboljšanje životopisa, trebate podršku u pripremi za razgovore ili jednostavno tražite novu priliku za zapošljavanje, Teamwork je spreman pružiti vam stručnu pomoć.Obratite se Teamwork agenciji i dozvolite da vam naši stručnjaci pomognu u pronalaženju vašeg sljedećeg posla. Sa svojim dubokim razumijevanjem tržišta rada i stručnim savjetima, mi smo ovdje da vam pomognemo u ostvarenju profesionalnih ciljeva. Vaša karijera je naša misija i veselimo se pružanju podrške na vašem putu do uspjeha.
Saznaj više
Knjigovodstveni servis Mibra
Važnost angažiranja kvalitetnog računovođe za vaše poslovanje
Računovodstvo se može smatrati svojevrsnim jezikom poslovanja. Računovođe, kao korisnici ovog jezika, igraju ključnu ulogu u poslovnom svijetu, od upravljanja portfeljima, praćenja financijskog statusa tvrtke, vođenja poslovnih knjiga tvrtke, pripreme poreznih prijava, pa čak i predviđanja budućih prilika. Odabir pravog računovođe od posebne je važnosti za mala poduzeća.Posljedice odabira lošeg računovođeČinjenica je da je na tržištu sve više nekvalitetnih računovođa. Nemaju dovoljno iskustva ili stručnosti za pružanje personaliziranih savjeta prilagođenih vašoj djelatnosti.Loši, neiskusni računovođe mogu čak imati problema s ispravnom obradom poreznih prijava. Takvi računovođe svakako neće biti u stanju ukazati vam na potencijalne probleme ili prilike na koje možete naići tijekom poslovanja. Upravo iz ovih razloga važno je angažirati kvalitetne i iskusne računovođe koji će vam pomoći da uštedjeti vrijeme, novac i postignite rezultate koje želite.Kako kvalitetni računovođa može pomoći vašem poslovanjuPravi računovođa brinut će se za vaše godišnje obračune i poreznu usklađenost. Takva osoba pomagat će vam da organizirate troškove i prihode te će izraditi točne financijske proračune.Dobar računovođa može vas osloboditi trivijalnih financijskih zadataka i omogućiti vam da se usredotočite na rast i razvoj poslovanja. Nadalje, odabir pravog računovođe može osigurati da pojedinci i tvrtke ispravno podnose svoje porezne prijave.Porezni zakoni mogu biti komplicirani i često podliježu varijacijama. Mnogi mogu pretrpjeti ogromne gubitke prilikom podnošenja porezne prijave jer nisu upoznati s odgovarajućim poreznim olakšicama i odbicima koji su im dostupni. Mala poduzeća i korporacije, bez stručnog savjetovanja, mogu se suočiti s daljnjim poteškoćama jer njihove poslovne odluke dovode do poreznih posljedica.Pravi računovođa gleda u budućnost vaše tvrtke Pravi računovođa može učiniti mnogo više od pukog pisanja knjiga i obrade poreza. On ili ona trebali bi pomoći vašem poslovanju da raste i pružiti najprikladnije odgovore na vaše probleme s cijenama, odluke o najmu u odnosu na kupnju, strategiju zaliha i poteškoće unutarnje kontrole.Također, pravi računovođa pružit će vam korisne savjete o dugoročnom poreznom planiranju u skladu s vašom financijskom situacijom kako biste smanjili svoje poreze tijekom vremena. Iskusna osoba može vam pomoći da shvatite na što imate pravo, poput državnih potpora, novih poreznih olakšica i sl. Iz ovih je razloga ključno odabrati računovođu koji razumije sve izazove i mogućnosti poslovanja.Gdje mogu pronaći kvalitetnog i iskusnog računovođu? Pouzdani knjigovodstveni i računovodstveni servis s preko 30 godina iskustva i vrhunskim timom možete pronaći u Velikom Mlaki na adresi: Vladimira Nazora 9. Dakako riječ je o MIBRA d.o.o. knjigovodstvenom servisu koji pruža sve usluge iz knjigovodstva za poduzeća i obrtnike, a posebno su specijalizirani za udruge i neprofitne organizacije te obrtnike i slobodna zanimanja; o čemu više možete saznati na web stranici.
Saznaj više
D.I.G.-M.
Najbolja računovodstvena podrška za hotelijerstvo, transport i građevinarstvo
Upravljanje financijama i računovodstvom može biti vrlo izazovno, posebno u industrijskim granama kao što su hotelijerstvo, transport i građevinarstvo. Tvrtke se često suočavaju s financijskim poteškoćama, a nepravilno vođenje financija može dovesti do velikih financijskih gubitaka, pa i do propasti poslovanja.Srećom, tvrtka D.I.G.-M. nudi najbolju računovodstvenu podršku za djelatnosti hotelijerstvo, transport i građevinarstvo. U usporedbi s drugim tvrtkama koje pružaju računovodstvene usluge, D.I.G.-M. je prvenstveno fokusiran na ove tri industrije. Naši stručnjaci u računovodstvu imaju godine iskustva u radu s tvrtkama u ovim industrijskim granama. Mi razumijemo specifične potrebe vašeg poslovanja i možemo vam pružiti personaliziranu uslugu koja će vam pomoći u optimizaciji vašeg poslovanja i povećanju vašeg profita.Naša usluga računovodstvene podrške uključuje:● porezno savjetovanje● poslovno savjetovanje● financije● vođenje poslovnih knjiga● financijsko savjetovanje● obračun pdv-a, obračun plaća, JOPPD obrasci, OPZ-STAT● obračun troškova● izradu financijskih izvještaja● izradu završnih računaNaš cilj je pružiti vam sveobuhvatnu računovodstvenu podršku koja će vam pomoći u postizanju vaših poslovnih ciljeva. Naš tim je dostupan za odgovore na sva vaša pitanja i pripremu personalizirane ponude za vaše poslovanje.Usredotočite se na vaše poslovanje, a financije ostavite nama!Naš tim u D.I.G.-M. prepoznaje važnost transparentnosti i komunikacije. Uz nas ćete dobiti detaljne financijske izvještaje i analize koje će vam pomoći u donošenju ključnih poslovnih odluka. Uvijek ćemo biti dostupni za konzultacije i pružit ćemo vam jasan uvid u stanje vašeg poslovanja.Svjesni smo da vođenje poslovnih knjiga i praćenje financija nije najuzbudljiviji aspekt vašeg poslovanja. Međutim, u D.I.G.-M. smatramo da je to od vitalne važnosti za održavanje uspješnog poslovanja. Naša računovodstvena podrška omogućava vam da se usredotočite na ono što vam je važno - vaše poslovanje - dok mi brinemo o vašim financijama. Kao tvrtka s dugogodišnjim iskustvom u pružanju računovodstvenih usluga, možete biti sigurni da ćete dobiti najbolju uslugu za vašu tvrtku. Kontaktirajte nas već danas i saznajte kako vam možemo pomoći u optimizaciji vašeg poslovanja.
Saznaj više
GL KNJIGOVODSTVO
Pet karakteristika pouzdanog knjigovođe
Pouzdani knjigovođa iznimno je važan za svaku tvrtku. Katkada može biti ključan za uspjeh poduzeća jer brine o njegovoj financijskoj stabilnosti, a vlasnicima pomaže u donošenju dobrih poslovnih odluka. U ovom članku istaknut ćemo pet ključnih karakteristika koje odlikuju pouzdanog knjigovođu. PreciznostPouzdani knjigovođa mora biti pažljiv i detaljan u svom radu kako bi osigurao točnost financijskih izvještaja i usklađenost sa zakonodavstvom. Ova kvaliteta omogućuje mu da pruži jasne, točne i sveobuhvatne informacije koje su potrebne za donošenje strateških odluka. Integritet Integritet je temelj svake uspješne poslovne veze, a to posebno vrijedi za odnos između knjigovođe i klijenta. Knjigovođa mora pokazati etičko ponašanje, poštovanje prema povjerljivosti i zaštiti interesa klijenta. To znači da knjigovođa neće manipulirati podacima ili prihvaćati mito u bilo kojem obliku. Organizacijske vještineUpravljanje financijskim podacima zahtjeva izuzetne organizacijske vještine budući da knjigovođa mora voditi računa o raznim dokumentima, fakturama i transakcijama. Pouzdani knjigovođa bit će sposoban održati red i strukturu u svom radu, što će rezultirati efikasnošću i minimalizirati pogreške. Sposobnost komunikacijePouzdani knjigovođa dobar je komunikator - sposoban je da jasno i razumljivo objasni složene financijske informacije klijentima koji možda nemaju stručno znanje iz tog područja. Ovo uključuje sposobnost slušanja i razumijevanja potreba klijenta te pružanje korisnih savjeta. PrilagodljivostTehnologija i zakonodavstvo često se mijenjaju, a pouzdani knjigovođa mora se moći prilagoditi promjenama i biti informiran o najnovijim trendovima u industriji. Treba biti spreman usvojiti nove alate i programe, kao i kontinuirano usavršavati svoje znanje i vještine. Prilagodljivost knjigovođi omogućuje da pruži najbolje usluge klijentima i zadrži konkurentske prednosti u dinamičnom poslovnom okruženju. Izbor pouzdanog knjigovođe ima izniman utjecaj na uspjeh poduzeća. Ako tražite knjigovođu, neophodno je da pronađete osobu koja posjeduje navedenih pet karakteristika. Upravo GL knjigovodstvo posjeduje sve ove karakteristike. S nama nećete brinuti o financijama vaše tvrtke jer vam pružamo stručne i pouzdane knjigovodstvene usluge. Kontaktirajte nas i rado ćemo vam pomoći u vođenju poslovnih knjiga i donošenju informiranih financijskih odluka.
Saznaj više
Zanimljivo
MEDIA KONCEPT DIZAJN
Pronalazimo najbolje kreditno rješenje za vas!
Krediti su nam najčešće krajnji izbor kada nam je potreban financijski oslonac, no to ne mora biti tako. Odabirući tvrtke koje se bave kreditnim savjetovanjem uvelike si olakšavamo posao traženja optimalnog rješenja za svoje financijske i životne planove. Takvi stručnjaci će prema našim potrebama i mogućnostima izabrati najbolje uvjete u banci koja će nam pružiti ono što nama treba. Educiranjem i konstantnim praćenjem poslovanja banaka u Hrvatskoj uvijek su spremni dati sve informacije na jednom mjestu. Kako izabrati najbolji kredit?Kreditni savjetnici kroz određene parametre troškova, kamata i instrumenata osiguranja određuju likvidnost klijenta i određuju vrstu kredita. Prema najčešćim potrebama možemo ih podijeliti u nekoliko vrsta:Gotovinski (nenamjenski ) kredit - lako dostupni, no određuju se isključivo prema primanjima klijenta tj. mogućnostima otplate. Koristi se prema osobnim željama i potrebama.Stambeni kredit- za kupnju prve nekretnine, veći radovi na postojećem objektu ili sufinanciranje kroz APN.Krediti za refinanciranje obveza- za refinanciranje postojećih obveza drugih banaka, krediti za blokirane građane.Auto krediti- za kupovinu novog ili rabljenog vozila za bilo koju namjenu.Krediti na ostatak primanja- odobravanje dodatnog kredita uz već postojeći ukoliko primanja omogućuju redovitu isplatu rata. Brzi krediti- u kratkom roku rješavate nenadane, manje troškove.Krediti za umirovljenike - za isplatu manjih kredita od 1-5 godina do 84.godine starosti.Ne želite provesti slobodno vrijeme u bankama?Izabrati vrstu kredita nije jednostavna stvar. Stručnjaci koji se bave savjetovanjem i njihovom realizacijom upoznat će vas sa svim obvezama prilikom sklapanja i plaćanja bilo kojeg kredita, a upozoriti na eventualne pravne stavke koje bi vas mogle oštetiti ukoliko ne izaberete onaj najoptimalniji. Nevoljno ulaženje u birokracijske sustave i borbu sa bankama često dovodi do odustajanja od nekih životnih ciljeva za koje nismo financijski spremni. Kako ne bi došlo do toga potrebno je potražiti profesionalnu financijsku pomoć. Media posredovanje je sa svojim iskustvom već stekla mnogobrojne reference kreditnog posredovanja. Zajedno dolazite do najoptimalnijeg kreditnog rješenja i realizirate ga u najkraćem mogućem roku. U Media posredovanju rade s kreditima za pravne osobe, odnosno tvrtke, s kreditima za investicije i kreditima za projekte. Stoga, ako ste poduzetnik kojem je potreban kredit kako biste ostvarili poslovnu ideju, Media posredovanje vam u tome može pomoći. Pisanje projekata za investicije kreditirane od strane HBOR-aKreditiranjem HBOR pruža potporu prije svega malim i srednjim poduzetnicima da ostvare svoje poslovne ideje. Media Koncept Dizajn pomoći će vam pri pisanju projekata za investicije te pri odobravanju kredita. Pisanje projekata za fizičke i pravne osobe Kako biste ostvarili pravo na financiranje, potrebno je priložiti popriličnu količinu dokumentacije. Ovaj proces laiku može biti kompliciran, no Media Koncept Dizajn pomoći će vam da što jednostavnije dođete do željenog kredita. Važna stavka je upravo investicijski projekt, a oni vam nude usluge pisanja projekata, bilo da ste fizička ili pravna osoba. Media posredovanje surađuje s brojnim financijskim institucijama u Hrvatskoj:Privredna banka ZagrebOTP bankaSlatinska bankaKent bankaBanka KovanicaErste bankaSuradnja s lizing kućamaŽelite pomoću lizinga kupiti automobil, opremu, strojeve ili plovila? Media Koncept Dizajn ima ugovore s lizing kućama te vam omogućuje odobravanje operativnog i financijskog lizinga za fizičke i pravne osobe.
Saznaj više
EKING d. o. o. - revizija i računovodstvo Rijeka
3 načina na koja vam poslovno savjetovanje može pomoći
Poslovno savjetovanje može biti izuzetno korisno za tvrtke svih veličina i djelatnosti. Bez obzira jeste li vlasnik malog poduzeća ili upravitelj velike korporacije, stručni savjetnici mogu vam pružiti vrijedne uvide i strategije koje će vam pomoći u postizanju uspjeha. Donosimo tri ključna načina na koja vam poslovno savjetovanje može pružiti podršku i pomoći u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.Analiza poslovnih procesa i strategijaJedan od najvažnijih aspekata poslovnog savjetovanja je analiza vaših trenutnih poslovnih procesa i strategija. Stručni savjetnici mogu detaljno pregledati sve aspekte vašeg poslovanja, uključujući operativne procese, upravljanje lancem opskrbe, marketing, financije i ljudske resurse. Oni će vam pomoći identificirati slabosti i nedostatke u vašim trenutnim strategijama i praksama te predložiti poboljšanja i optimizaciju.Na primjer, poslovni savjetnici mogu vam pomoći u pronalaženju načina za smanjenje troškova i povećanje učinkovitosti. Oni će analizirati vaše financijske izvještaje, identificirati područja u kojima se može uštedjeti novac te predložiti strategije za optimizaciju troškova. Također će vam pomoći u razvoju marketinških strategija kako biste bolje ciljali svoju publiku i povećali prodaju.Strateško planiranje i razvojPoslovni savjetnici su stručnjaci za strateško planiranje i razvoj. Oni će vam pomoći u oblikovanju dugoročne vizije za vaše poslovanje i stvaranju konkretne strategije za postizanje tih ciljeva. Ovi stručnjaci mogu vam pomoći u identificiranju novih prilika za rast i razvoj, kao i u izradi planova za širenje na nova tržišta ili uvođenje novih proizvoda i usluga.Poslovni savjetnici također mogu pružiti podršku u razvoju organizacijske strukture koja podržava vaše poslovne ciljeve. Oni će vam pomoći u izradi planova za reorganizaciju, restrukturiranje ili promjenu korporativne kulture kako biste poboljšali učinkovitost i postigli uspješnost.Ekspertno znanje i savjetovanjeJedan od ključnih razloga za angažiranje poslovnog savjetnika je njihovo ekspertno znanje i iskustvo. Oni su stručnjaci u svojim područjima i imaju široko znanje o industriji, trendovima i najboljim praksama. Njihova stručnost omogućuje im da vam pruže kvalitetne savjete i smjernice za donošenje informiranih odluka.Poslovni savjetnici također mogu pružiti vrijednu perspektivu. Budući da dolaze izvana, oni mogu donijeti svježe ideje i alternativne pristupe problemima s kojima se suočavate. Njihov objektivan pogled može vam pomoći da vidite stvari iz drugačijeg kuta i otvoriti nova područja za inovacije i rast.Osim toga, poslovni savjetnici mogu vam pružiti mentorstvo i podršku u vođenju vašeg poslovanja. Oni su tu da vam pomognu razviti vještine vođenja, upravljanja timom i donošenja odluka. Njihova uloga je da vam budu pouzdan izvor savjeta i podrške tijekom različitih faza poslovnog razvoja.Poslovno savjetovanje može biti ključno za uspjeh vašeg poslovanja. Uzimajući u obzir prednosti koje pruža, angažiranje poslovnog savjetnika može biti odluka koja će vam pomoći ostvariti vaše poslovne ciljeve na efikasan način.Jedan od provjerenih partnera u području poslovnog i poreznog savjetovanja je Eking. Njihova savjetodavna usluga obuhvaća sve aspekte poreznih propisa i zakona, pružajući vam potrebne informacije i pravovremene obavijesti o promjenama zakona i regulativa.Poznavanje zakona i obveza koje proizlaze iz njih omogućuje vam, ne samo prilagodbu zakonu, već i ostvarivanje značajnih ušteda u poslovanju smanjenjem poreznog troška. S Ekingom kao vašim partnerom za knjigovodstvene usluge, možete biti sigurni da će vam biti pruženo kvalitetno planiranje i stručno savjetovanje kako biste donosili pametne poslovne odluke.Ako želite ostvariti konkurentske prednosti, optimizirati svoje poslovanje i imati pouzdanog partnera koji će vas podržati u poreznom i poslovnom savjetovanju, Eking je pravi izbor za vas. Iskoristite njihovu stručnost i iskustvo kako biste postigli uspjeh u svojoj industriji.Kontaktirajte Eking i osigurajte si vrhunsku knjigovodstvenu uslugu koja će vam omogućiti da iskoristite sve prednosti poslovnog i poreznog savjetovanja i postignete izvrsnost u svojem poslovanju.
Saznaj više
MARANATHA - knjigovodstvene usluge, VL. SILVIJA BUNGIĆ
Trebate pomoć u registraciji firme i ujedno i poslovnu adresu?
Ukoliko razmišljate o osnivanju tvrtke, jedna od prvih stvari koju trebate riješiti je registracija firme. Za mnoge poduzetnike, ovaj proces može biti zahtjevan i dugotrajan, pogotovo ako nisu upoznati s lokalnim propisima i zakonima. Međutim, ako imate pravu pomoć, ovaj proces može biti jednostavan i brz. Upravo zato je tu knjigovodstveni servis MARANATHA koji vam može pomoći u svakom koraku registracije firme, a uz to vas može i savjetovati u vezi poslovne adrese. Zašto je poslovna adresa važna?Poslovna adresa je bitna jer služi kao vaša referentna adresa, a na nju se šalju sva važna dokumentacija i službene pošiljke. Osim toga, adresa sjedišta tvrtke je i javno dostupna informacija koja se objavljuje u registru tvrtki. Upravo je zbog toga važno odabrati kvalitetnu poslovnu adresu koja će u potpunosti zadovoljiti sve vaše potrebe.Kako MARANATHA može pomoći u registraciji vaše tvrtkeUz registraciju tvrtke, postoji niz administrativnih i pravnih poteškoća koje se mogu pojaviti tijekom postupka. Kao poduzetnik, želite biti sigurni da je vaša tvrtka pravilno registrirana i da posluje u skladu sa zakonskim propisima. Osim toga, želite osigurati da vaša tvrtka ima sve potrebne dozvole za obavljanje poslovnih aktivnosti, kako bi se izbjegle neugodne situacije u budućnosti.Uz registraciju tvrtke, MARANATHA knjigovodstveni servis nudi i druge usluge koje će vam pomoći u poslovanju. Naši stručnjaci su uvijek tu da vam pruže savjetovanje u poslovanju, izrade financijskih izvještaja, plaćanja poreza i drugih davanja te da vam pomognu u svim administrativnim i pravnim poteškoćama koje se mogu pojaviti tijekom vašeg poslovanja.Olakšajte proces registracije tvrtke s MARANATHA knjigovodstvenim servisom U današnje vrijeme kada je poslovanje sve globalnije, bitno je imati kvalitetnog partnera koji će vam pomoći u razvoju vašeg poslovanja. MARANATHA knjigovodstveni servis je vaš partner u poslovanju koji će vam pomoći u svim administrativnim i pravnim poteškoćama koje se mogu pojaviti tijekom postupka registracije vaše tvrtke i kasnije tijekom vašeg poslovanja. Kontaktirajte nas i saznajte kako vam možemo pomoći!
Saznaj više