DIKTAT KOMUNIKACIJE
Maršala Tita 88, 51410 OPATIJA
Agencija za promidžbu i propagandu
Agencija za promidžbu i propagandu
Objavljeno: 5.6.2023. 8:31
Kvalitetan i
zanimljiv sadržaj je ključ dobre web stranice. Povijest i uspjesi vaše tvrtke,
kao i opisi proizvoda i usluga koje nudite, svakako su važan dio sadržaja weba,
no zanimljive i aktualne priče, blogovi koji će zanimati publiku, ali i doprinijeti
Googleovom boljem rangiranju, jednako su bitni.
Blog na web stranici će vam pomoći povećati broj posjetitelja, poboljšati SEO, izgraditi povjerenje i autoritet, povećati svijest o brendu te dovesti nove kupce. Važno je imati aktivan blog na kojem ćete redovito objavljivati kvalitetan sadržaj.
Prema istraživanjima,
pisanje bloga će pomoći da vaša stranica dobije i do 55 % više posjetitelja,
a 57% tvrtki će zahvaljujući dobrom blogu dobiti nove kupce.
Posjetitelji vašeg weba koji su i vaši potencijalni klijenti upoznaju se s vama putem sadržaja na webu, stoga im pružite kvalitetan, edukativan i zanimljiv sadržaj (engl. content) kako biste ih što duže zadržali na vašoj web stranici i potaknuli na kupnju vaših proizvoda ili usluga. A upravo je blog najbolji način za ponudu sadržaja.
Svaki put kada objavite novi blog na vašoj web stranici pruža vam se i prilika da se pojavite na tražilicama kada netko „gugla“ neku riječ ili pojam o kojoj pišete te o proizvodu ili usluzi koju nudite.
Blogove možete
koristiti i u email marketingu, tj. poslati svojim pretplatnicima
newsletter s linkovima na vaš web i blog.
Kako napisati dobar blog?
Najprije odaberite temu o kojoj vaši potencijalni klijenti žele čitati. Imajte na umu da se blogovi duljeg formata bolje rangiraju na tražilicama.
Odaberite
dobar naslov koji sadrži ključne riječi. Dobar naslov potiče radoznalost i
maštu, može biti u obliku pitanja, ponuditi savjete za rješavanje čitateljevih
problema te ponuditi neku korisnu informaciju, savjet ili trik, a pomoću SEO
alata istražite što potencijalni klijenti žele čitati.
U blogu uvijek koristite ključne riječi i SEO tehnike za poboljšanje pozicioniranja bloga u tražilici Google (Analytics, Search Console i Data studio su besplatni alati koji vam pomažu da otkrijete što drugi tipkaju pa zatim „klikaju“, a za istraživanje ključnih riječi možete koristiti alat kao što je Google planer ključnih riječi).
Ako pišete blog u poslovne svrhe, vaš fokus bi trebao biti na stvaranju bloga koji vas pozicionira kao stručnjaka u vašoj industriji. Pišite kvalitetan sadržaj koji je relevantan vašoj ciljanoj publici.
Promovirajte svoj
blog na društvenim mrežama pomoću linkova koji vode na web stranicu.
Uvijek pratite analitiku web stranice kako biste vidjeli angažman čitatelja i mjerili rezultate
Obratite nam se za pisanje blogova, članaka i kvalitetnog sadržaja jer ćete koristeći naše usluge, na vašim web stranicama uvijek imati zanimljiv, kvalitetan i ažuriran sadržaj te ćete se moći u potpunosti posvetiti djelatnosti kojom se bavite.