OCIJENI

Turističke ukrasne vrećice kao ključ uspjeha

Objavljeno: 2.12.2022. 12:19

Za uspjeh je potrebno ulagati u promotivni materijal, čega je svjestan svaki poduzetnik. Sredstva promocije biraju se prema vrsti posla i komunikaciji koja se želi predstaviti. Reklama je neizostavni dio svakog poduzeća, velikog i malog jer mogu utjecati na odluku kupca. Stoga nije čudno da su važan dio marketinške taktike.

Sredstva kao rokovnici, kemijske, kalendari, šalice, privjesci za ključeve, kape, letci, brošure i slični materijali, nisu više tako popularni. Svi ih proizvode i kupci im više ne pridaju pažnju, već ih trpaju u ladice gdje ostaju zaboravljeni. Zato je važno osmisliti nešto sasvim drugačije, nešto novo što će privući pažnju.

Vrećice kao turistički promotivni proizvod

Iako vam se možda tako ne čini, ali vrećice mogu biti puno više od običnih proizvoda za prijenos stvari. Potrebno im je samo udahnuti malo života i one će dobiti potpuno novu funkciju. Naime, dobro dizajnirana vrećica pretvara se u pravi reklamni brend, koji će privući kupce. Tako stvarate novu percepciju o proizvodu i poduzeću kod svojih kupaca jer vrećice predstavljaju povoljno, pouzdano i snažno promotivno sredstvo u poslovanju.

Ukrasne poklon vrećice s pravim izborom motiva je svakako nešto što svako poduzeće mora imati jer se dio uspjeha krije u ovim naizgled bez značajnim proizvodima. Takve vrećice su oku ugodne i stvaraju osjećaj kako je kupljeno nešto posebno. Također će ih većina i dalje koristiti, a ne baciti. Pogotovo ako je riječ o posebnim i jedinstvenim motivima kao što turistički dijelovi Lijepe naše.

Umjesto prodaje suvenira u običnim vrećicama, veću promociju hrvatskog turizma kao i svog poduzeća postići ćete ako kupac uz suvenire dobije poklon vrećicu s hrvatskim motivima. Važnost izrade promotivnih ukrasnih vrećica prepoznala je tvrtka Akta, koja izrađuje poklon vrećice, pod nazivom Hrvatska u malom, s motivima hrvatskih turističkih atributa. Vrećice su namijenjene suvenirnicama, turističkim agencijama, vinotekama, butigama, poklon galerijama te svim ostalim poduzećima koja promiču turizam.

“Upotrebom raznih materijala, kreativnim dosjetkama i dugogodišnjim iskustvom možemo izraditi male “hodajuće reklame” i na taj način doprinijeti do uspješnije promocije i prodaje proizvoda i usluga”, objašnjavaju iz Akte, jedne od vodećih hrvatskih tvrtki specijalizirane isključivo za proizvodnju vrećica.

“Naruči ovdje”

OCIJENI