Zašto su važne vježbe za kralježnicu?

Objavljeno: 31.7.2017. 15:24

Kralježnica je temeljni dio kostura koji povezuje kosti udova, glave i trupa. Riječ je o koštanom osloncu trupa za pokretanje, potporu gornjeg trupa i glave, stabilizaciju zdjelice, stav tijela te zaštitu osjetljivih struktura kralježnične moždine. Zato je važno da brinemo o našoj kralježnici jer kada nastupe njezina oštećenja dolazi do komplikacija u cijelom tijelu.

             

Učinkovite vježbe za kralježnicu

Pomoću vježbi istezanja, jačanja mišića, izduživanja kralježnice, pravilnog držanja, opuštanja i slično, djeluje se na sve živce oko kralježnice te se povećava protok krvi po cijelom tijelu i dotok kisika u mozak. Sigurno ste iskusili bolove, ukočenost, glavobolje i vrtoglavice, koje su česti problem suvremenog života. Naime, zbog užurbanog načina života nemamo vremena za vježbanje i rekreaciju, a većinu vremena provodimo u neprirodnim položajima, koji izazivaju iskrivljenje kralježnice.

           

Vježbanjem se jača cijela muskulatura tijela, tako da se aktivira svaki mišić uzduž kralježnice i trbuha. Također, mišići se opuštaju te se prokrvljuju međukralježni diskovi. Ovako se možete riješiti niza bolesti koje izaziva iskrivljena kralježnica poput skolioze, kifoze i lordoze. Kako bi vježbe pokazale rezultate važno je i pravilno disanje, ono čega uopće nismo svjesni. Mnogi problemi s kralježnicom posljedica su nepravilnog disanja.

Riječ je o tzv. površnom disanju, što onemogućuje dovoljnu pokretljivost rebara. Stoga su vježbe disanja izrazito važne jer jednom kada naučite pravilno disati vaše će tijelo postati zdravije jer ćete unositi više kisika i tako smanjiti stres i napetost, umiriti um i ukloniti razne psihosomatske tegobe.

Masaže

Osim vježbi, masaže su također vrlo učinkovite kada su u pitanju bolovi u leđima, reuma, artritis, glavobolja, migrena, upala mišića, srčane bolesti, oslabljeni imunitet, stres, umor, nesanica, depresija i napetost. Riječ je o jednoj od najpoznatijih metoda opuštanja i liječenja, koja obuhvaća niz tehnika kojima se pritišću i istežu mišići i vezivno tkivo. Pozitivno djeluje na zdravlje i raspoloženje jer opušta cijelo tijelo, fizički i psihički.

“Primjenjujemo aktivan ciljan pokret, tzv. Azijsku gimnastiku, koja najbolje stimulira čitav organizam. Budući da se većina suvremenih vježbi Azijske gimnastike upravo temelji na tisućljećima starim azijskim vježbama, tečaj je ujedno i osnovni tečaj za početnike, jer je poseban naglasak upravo na razgibavanju, aktiviranju i jačanju mišića kralježnice. Vježbe su precizne, detaljno objašnjene, stručno vođene i prilagođene pojedinim slučajevima polaznika u grupi. Stoga je grupa mala, osam do deset polaznika, da bi se pažnja, uz ispravljanje, mogla posvetiti svakome posebice,” objašnjavaju iz fitness studia za žene Magic Well.

KLIKNITE OVDJE - pošaljite upit ili zatražite ponudu.