Zašto je dobro imati online računovodstvo ili računovodstvo u „oblaku“?

Objavljeno: 17.10.2018. 12:32

Koliko vremena trošite na odlazak k Vašem računovođi? Nekoliko radnih sati? Morate li te sate nekako nadoknaditi?
Jeste li za to vrijeme mogli biti na nekom poslovnom sastanku ili ugovoriti dobar posao? Mogli ste, no odgodili ste kako biste se posvetili poslovima dostave dokumentacije.
Znate li kako se može ubrzati proces od trenutka kada ste primili ili izradili neki poslovni dokument do trenutka povratne informacije iz računovodstva?

Mi u Mateusu već dugi niz godina svojim klijentima nudimo uslugu online računovodstva – zašto? Da učinimo Vaše poslovanje jednostavnijim!

Dakle, stvar je vrlo jednostavna, naši klijenti imaju pristup “oblaku” odnosno serveru, imaju svoj profil gdje mogu evidentirati ulazne račune i raditi pripreme za plaćanje putem netbankinga, također, program omogućava i vođenje skladišnog poslovanja (veleprodaja, maloprodaja), proizvodnje, izdavanja računa, putnih naloga i loko vožnje, blagajni i još puno toga.

Mi (Mateus), s druge strane “oblaka”, odmah vidimo sve što ste od dokumentacije unijeli i od promjena napravili i po nastalim promjenama kontroliramo računovodstvenu ispravnost cijelog procesa. Ovakav način računovodstvene obrade podataka nazvali smo dinamično računovodstvo, za razliku od ranijeg – statičnog.

Jamčimo sigurnost, kvalitetu, brzinu i pouzdanost svih prenesenih informacija. Online računovodstvo pruža prednosti pri poslovanju svim našim klijentima, neovisno o veličini, vrsti trgovačkog društva ili obrta, bez obzira je li klijent u sustavu PDV-a ili nije i bez obzira radi li se o profitnoj ili neprofitnoj organizaciji ili ustanovi. I ono što nije zanemarivo – omogućuje rad na cijelom teritoriju naše države (a i šire), uz promjene u realnom vremenu, bez obzira gdje se nalazi sjedište ili neka poslovna jedinica. Jedino je bitan pristup internetu.

8 načina kako ROL (Računovodstvo On Line) pomaže našim klijentima:
Mobilnost – naši klijenti ne moraju biti fizički u Republici Hrvatskoj da bi imali uvid u svoju dokumentaciju, ne moraju biti u gradu u kojem su registrirani, mogu biti na službenom putu, kod sebe kući;
Smanjenje dodatnih troškova – ovim načinom rada nema potrebe za dostavom dokumentacije u Mateus (nema potrebe za vožnjom i parkingom);
Vremenska ušteda - Nema dostave dokumenata. Naši klijenti dobivaju na vremenu. Znamo da je vrijeme za sve nas od velikog značaja, ono je trajno, neopozivo i apsolutno ograničeno. Upravo iz tog razloga ne želimo svojim klijentima krasti njihovo vrijeme koje mogu iskoristiti na brojne druge načine.
Jednostavnost – nema instalacije programa, troškova novih verzija, rad s programom u bilo koje dana - kada našim klijentima to odgovara;
Fleksibilnost - našim klijentima je omogućen rad i uvid u stanje potraživanja i dugovanja bilo kada unutar 24 sata / 7 dana u tjednu / 365 (366) dana u godini;
Točnost i ažurnost - Klijent izrađuje dokumente uz nadzor- program prati rad korisnika i upozorava ukoliko neki od obveznih podataka nedostaju, tako da se učinkovito izbjegavaju neželjene pogreške. Program nudi uvijek aktualne iznose kilometraža, tečajeva, dnevnica…. Jednom kad je izvršena priprema podataka za plaćanje putem NetBankinga (Internet bankarstvo) – nema potrebe za ponovnim upisom istih podataka;
Rad u realnom vremenu - Online računovodstvo se temelji na uporabi iste baze podataka, zajednički, u isto vrijeme. To znači, samo klijent i Mateus imaju uvid u podatke klijenta. U svakom trenutku klijent ima uvid u sve potrebne informacije, bez obzira tko je izvršio unos podataka (netko od zaposlenika klijenta ili netko iz Mateusa). Uporabom online računovodstvenog programa svi podaci koji su klijentu neophodni za uspješno upravljanje poslovanja su vidljivi istog trenutka. Program omogućava i rad s više skladišta robe (veleprodaja, maloprodaja) i repromaterijala; maloprodaja s fiskalizacijom.
Interaktivna kontrola - bitno je skraćeno vrijeme u slučaju kada korisnik napravi neku pogrešku ili je u dvojbi kako ispravno postupiti. Isto tako, ukoliko mi u Mateusu krivo „zatvorimo“ nekog kupca ili dobavljača, korisnik nas na to može upozoriti u kratkom vremenu.



Za koga je namijenjen ROL program?
Prvenstveno za poduzetnike NOVE GENERACIJE!
Ukoliko Vam je radno mjesto uglavnom mobilno, a računalo je uvijek s vama, kao i pristup internetu – tada ste i Vi tzv. Poduzetnik NOVE GENERACIJE!
Ukoliko koristite društvene mreže, volite sve prednosti moderne tehnologije za komunikaciju, marketing i prodaju – pripadate poduzetnicima NOVE GENERACIJE!
Ukoliko želite da Vam je računovođa saveznik u Vašem poslovanju i imate potrebu za podacima u realnom vremenu – Vi ste poduzetnik NOVE GENERACIJE.
Ukoliko želite imati veću kontrolu nad svojim poslovanjem– Vi ste poduzetnik NOVE GENERACIJE!

Ukoliko se smatrate poduzetnikom novog tipa onda smo mi računovodstveni ured za Vas.