OCIJENI

Zašto je važno kvalitetno vođenje poslovnih knjiga

Objavljeno: 20.1.2021. 14:19

Iako ima brojne prednosti, privatno poduzetništvo izuzetno je zahtjevno te vrlo često donosi neizvjesnost i stres vlasniku. Pomoć i suradnja s osobom koja razumije i vlada problematikom poslovanja odnosno vođenja poslovnih knjiga vrlo je važna svakom vlasniku nekog poduzeća.
Glavni cilj svakog poduzetnika je ostvariti što veću dobit. Međutim, u procesu poslovanja poduzetnik ne smije zanemariti vođenje poslovnih knjiga.
U poslovnim knjigama bilježe se sve poslovne aktivnosti te one daju poduzetniku izravan uvid u stanje poslovanja. Kada se poslovne knjige vode kvalitetno i ažurno, poduzetnik može pravovremeno donijeti odluku o poduzimanju potrebnih koraka kako bi otklonio neželjene posljedice, zbog čega je njihova uloga i preventivna. Također, jedna od temeljnih karakteristika poslovnih knjiga je analitičnost.
 

Budući da je najvažniji zadatak računovodstva zaštita poduzetnika, vlasnika kapitala te njegovih poslovnih partnera, poslovne knjige izvor su informacija koji će povećati vašu konkurentnost na tržištu i omogućiti kvalitetan razvoj.

Bez obzira je li poduzeće u fazi osnivanja ili već iza sebe ima višegodišnje poslovanje, računovođe su stručnjaci koji će vođenjem poslovnih knjiga održavati uspješno poslovanje svakog poduzeća.

Kako područje računovodstva čini veliki broj zakonskih odredbi koje su često vrlo komplicirane i nejasne, računovodstveno znanje se neprestano prilagođava zakonodavnim i tržišnim okvirima, kako bi oni koji vode poslovanje mogli još efikasnije ostvarivati dodanu vrijednost kroz djelatnost kojom se bave.
 

Upravo zato vlasnici poduzeća vrlo često nemaju dovoljno vremena za papirologiju. Iako je vođenje poslovnih knjiga obaveza, poduzetnici ne vole taj dio posla te ga smatraju monotonim i izuzetno napornim, jer zahtijeva izrazitu koncentraciju i vrlo dobru informiranost. Stoga poduzetnici najčešće angažiraju knjigovodstvene servise koji osim klasičnih administrativnih usluga vrlo često nude i i usluge poput izrade izlaznih računa, upravljanje E-bankarstvom, izradu putnih naloga, blagajničko poslovanje te prijava ili odjavu radnika.

Ako se i vi želite u potpunosti posvetiti svojoj primarnoj djelatnosti, te pritom biti sigurni da će sva papirologija biti u skladu sa svim propisima, knjigovodstveni servis PRO FORTIS garancija je pouzdanosti, stručnosti i profesionalnost. Vrlo im je važan kvalitetan odnos i uvijek stoje na raspolaganju svojim klijentima, a nalaze se na adresi Avenija Većeslava Holjevca 40.

Valja istaknuti da su djelatnici knjigovodstvenog servisa PRO FORTIS izuzetno ažurni te redovito prate sve suvremene publikacije, zakone i propise koji su važni za njihove klijente. Za više informacija posjetite: www.profortis.hr, a u nastavku možete vidjeti isječak iz novina o Bisnode certifikatu za AAA izvrsnost:
 
 

OCIJENI