OCIJENI

FOTO - Zašto je dobra fotografija važna za vaše poslovanje

Objavljeno: 27.11.2017. 11:41

Predstavljate se publici putem interneta? Odgovor bi svakako trebao biti: “da” - bez iznimke. Bez obzira na onu dobro poznatu “ne sudi knjigu po koricama”, ljudi su vizualna bića i u prirodi nam je da stvaramo prvi dojam na temelju onoga što vidimo. Zato je izrazito važno primjenjivati marketinške strategije bazirane na fotografiji za podizanje cjelokupnog dojma - ne samo vašeg weba, nego i vašeg poslovanja. Konkurencija je sve jača pa treba pronaći načine kako se istaknuti u gomili. Znamo koliko je vizualni dojam važan pa Vam donosimo 5 razloga zašto je fotografija toliko važna za vaše poslovanje.

1. Profesionalnost

Način na koji se prezentirate u poslovnom svijetu izuzetno je važan. Ako fotografije na webu nisu uploadane kako treba ili su pogrešne kompozicije - posjetitelj će puno prije izgubiti interes. Nije teško snimiti fotku mobitelom, ali ključno je zapamtiti kako samo fotografije koje su napravljene po određenim pravilima privlače pažnju, a sve ostale prosječne i osrednje fotke ostavljaju dojam neprofesionalnosti. Posjetitelj će nakon što vidi loše fotografije pretpostaviti kako je i sadržaj jednako loš i kliknuti tipku za povratak. Hipotetski - možete imati najbolji proizvod na tržištu, ali ako mu je prezentacija loša “uzalud vam trud svirači”.

2. Istaknite se

Ako se želite istaknuti, trebate pronaći strategiju koja će individualizirati vašu tvrtku. Razne besplatne baze fotografija neće vam downloadom podariti i posebnost. Za posebne projekte i portrete zaposlenika platite profesionalnog fotografa ili dajte kreativnom odjelu unutar tvrtke da se poigra animacijom, naprave timelapse, GIF ove...lista je beskonačna - samo se usudite biti drugačiji.

3. Isplativo je

Fotografije nisu nešto jednokratno. Naime koriste se za razne kampanje, društvene mreže, tiskana izdanja, portale i bilo gdje drugdje gdje želite zapisati trag o vašem poslovanju. Investicija su koja se isplati na duge staze.

4. Brendiranje

Web stranice na kojima se nalaze profesionalne ili polu profesionalne fotografije imaju 90% više posjeta od webova bez fotki. Plasiranjem dobrih fotki uz ime Vaše tvrtke pomaže kreiranje slike o vašem poslu široj publici, a ujedno se i pamti ime koje je popraćeno s dobrom prezentacijom.

5. Lakše čitanje sadržaja

Na Facebook oglasima pravilo je 20% teksta i 80% fotografija. Ako je fotografija gledatelju primamljiva tekst koji želite prenijeti ostavit će puno veći utjecaj.

Koji biste proizvod kupili - sa Slike 1 ili sa Slike 2? 

                                               Slika 1.                                                                Slika 2.
                                        
                                               Fotografija preuzeta sa: http://www.irish-web.com/tag/photography/

Pretpostavljamo da je Vaš odgovor Slika 2. 

Nije dovoljno imati dobru fotku, to je tek pola priče. „Fotke govore 1000 riječi“ – ali samo ako je fotka „ona prava“. Potrebno je uzeti neko vrijeme i razmisliti o tome koje slike će biti upotrebljene na web stranici i društvenim mrežama. Ne planirajte koristiti fotke samo za ukras ili dekoraciju nego se pobrinite da one uistinu govore 1000 riječi.

Kliknite ovdje i odmah dogovorite besplatno savjetovanje s MojKvart specijalistom za marketing

OCIJENI