OCIJENI

DRUŠTVENE MREŽE - Najčešće greške prilikom vođenja društvenih mreža

Objavljeno: 27.11.2017. 11:28

Vođenje društvenih mreža, lavovski je posao pa niti ne čudi kako se ponekad i potkrade koja pogreška. Većina kompanija misli da će korištenjem popularnih online fraza pospješiti digitalni marketing ili da je dovoljno koristiti samo društvene mreže. Najčešće, ponavljaju se tri greške koje je lako izbjeći:

1. Loše planiranje

Vojska često kaže: “Prethodno pravilno planiranje sprječava loše rezultate.” Kada je digitalni marketing u pitanju, ali i bilo koji drugi marketing, jedna od najvećih grešaka je loše ili nikakvo planiranje. Strategija mora biti organizirana i jedinstvena, kako bi se uštedjelo vrijeme, ali i novac.

Prije svega potrebno je istražiti tržište; tko je konkurencija, tko su potrošači, o kakvoj kulturi se radi, koji su trenutni trendovi itd. Potrebno je utvrditi i koje su naše snage, slabosti, mogućnosti i na kraju pokušati odrediti na kakve biste prepreke mogli naići.

Odredite cilj kojeg se morate držati. Kakvim se rezultatima nadate? Odredite budžet, držite ga se.

Planiranje uključuje i koliko objava će se puštati u javnost i kada će svaka od njih biti objavljena.


2. Ne znate gramatiku i pravopis

Zbog nepismenih tekstova možete izgubiti više pratitelja nego što si možete priuštiti. 

Odete na neki poslovni profil i prvo što vam upadne u oči su pravopisne i gramatičke greške. Ne govorimo o tip felerima nego zaista o gramatički neispravnim tekstovima. Savjet je da svakako koristite online provjere - ima ih i za hrvatski i za engleski jezik.

3. Ne pratite rezultate

Digitalni marketing je vrlo zahvalan jer u realnom vremenu možemo pratiti rezultate. Software-i za analizu nam pomažu da zaključimo da li smo novac uložili pametno. Međutim, pitanje je, da li se ispravno koriste data analizama?

Kao vlasnik, menadžer ili član marketinškog tima i vaš je zadatak da pratite i budete informirani o marketinškom ulaganju, bez obzira na to jeste li unajmili agenciju ili pojedinca da radi posao za vas. Informirajte se i sami, naučite točno analizirati data informacije. Barem je to lako, danas, kada imate besplatan pristup člancima, e-knjigama i video predavanjima o ovoj temi.

                               

Trebate savjet o vođenju društvenih mreža? Javite se našim marketing specijalistima. 

OCIJENI