OCIJENI

MICRO-MOMENT marketing - Iskoristi micro trenutak svakodnevnog života

Objavljeno: 22.9.2017. 10:46

Iskoristi micro moment (trenutak) svakodnevnog života
Sekunda postaje mikro trenutak!

Koristeći pametne mobitele svaka sekunda pretraživanja postaje mikro trenutak.
Želim znati, želim ići i želim kupiti više nisu tvrdnje, nego mikro trenuci:
  • “Želim znati” - Prilikom korištenja pametnih mobitela, potrošači informaciju žele znati odmah u tom trenutku. Sadržaj mora biti zanimljiv, ali ne reklaman. BItno je da vide da im određeni brend stvarno pomaže.
  • “Želim ići” -  Prilikom organiziranja većeg putovanja ili jednodnevnog izleta potrošači nemaju puno vremena te s mogućnosti lociranja najbližih mjesta dolaze na idealno mjesto za odmor ili neki drugi oblik zabave.
  • "Želim kupiti” - Zašto bi potrošač odlazio u shopping centar i gubio vrijeme na putovanje kada postoji online trgovina? Danas u mnogo čemu možete uštedjeti na vremenu jer su Vam željeni proizvodi dostupni nakon samo nekoliko klikova. Odaberite stranicu, kliknite na web shop, platite i proizvod je Vašoj adresi za najviše tri dana.


Ipak, kako svaka vrsta posla zahtijeva određene standarde tako su i na micro-moment marketing utjecali određeni standardi poslovanja. Prvo i ključno je što prije krenuti jer u dobu nove tehnologije nema vremena za čekanje. Svaka sekunda je važna. Uz to potrebno je kao i do sada razumjeti svoje potrošače. Pravilno ophođenje s podacima omogućit će Vam povezivanje s korisnicima kako offline tako i online.

Budimo u korak s vremenom!

Mikro-marketing predstavlja oglašavanje koje naglašava važnost indirektnog pristupa prema pažnji potrošača. Brend i proizvod više nisu u središtu. Sadržaj je ključan. Mora biti jasan i sažet kako bi potrošač u mikro trenucima dobio ono što traži.
Za privlačenje njihove pažnje ostaje Vam tek nekoliko sekundi.

Okretanje koristi je ključno. Mikro trenuci vode Vas do potrošača, a potrošača do proizvoda koji želi. Naravno, kako bi to sve bilo moguće potrebno je istražiti koji su uređaji najpopularniji za potrošače. Samo tako ćete im omogućiti ono što traže, informaciju u samo nekoliko koraka tj. mikro trenutaka.

Prilagodite se novom dobu i budite uvijek korak ispred potrošača. Vi ste ti koji potrošačeve potrebe morate znati bolje od njih samih. Jednostavnost, sažetost i brzina ključni su elementi za pretraživanje novih pojmova. Utipkavanjem samo jedne riječi u tražilici potrošač želi pronaći sve što je zamislio. Bilo putem društvenih mreža ili portala u mikro trenucima moguće je pronaći ono što je važno i što kupac želi. Zbog toga su oglašivači ti koji moraju znati kako i što potrošači žele. Mobilne aplikacije omogućuju kupcu olakšavanje svakodnevnih navika.
Posjećenost pretraživanja blizine lokacije dva je puta veći u odnosu na prijašnje godine. Budućnost je ključna i za nekoliko dana, mjeseci i godina možda će mikro trenutak postati spor te ćemo za sekundu i pretražiti, ali i kupiti određeni proizvod. Svako vrijeme nosi nove ideje.

Iako micro-moment marketing tek sada počinje ostvarivati veću popularnost, dok micro lokacija marketing već više od deset godina koristi ovaj način oglašavanja i omogućuje klijentima da pronađu željene informacije u svega par sekundi. Dovoljno je da upišete ključan pojam i pronaći ćete ono što želite.

Micro moment i micro lokacija marketing smjer je u koji biste trebali krenuti još jučer - zatražite besplatno savjetovanje!
 

OCIJENI