OCIJENI

CONTENT marketing - Riješite probleme svojih kupaca

Objavljeno: 27.11.2017. 11:26

Vremena su se promijenila i klasično oglašavanje odavno ne funkcionira jer ljudi u velikom luku zaobilaze reklame i oglase. Brend i proizvod više nisu u središtu pažnje potrošača jer svaki direktni pristup odbija moguće klijente te ih odvraća od oglasa. Korisnike zanimaju  aktualni i edukativni sadržaji u kojima mogu dobiti savjete, rješenja određenih problema, usporedbe, statistike, prednosti i nedostatke. Drugim riječima, zanima ih kako im vaše usluge i proizvodi mogu pomoći.

Zato ne pričajte o godinama, nagradama, radnom iskustvu i slično jer to nikoga ne zanima već recite zašto radite to što radite. Objasnite im po čemu se razlikujete od konkurencije i zašto bi vas trebali izabrati, ponudite im sadržaj koji će ih privući i zaintrigirati. Sadržaj koji želite prezentirati mora sadržavati jasne, sažete i istinite informacije jer za privlačenje njihove pažnje imate samo nekoliko sekundi.

Oglas pretvarate u sadržaj koji je od interesa čitatelja, odnosno radi se o člancima koji se na prirodan način stapaju s medijem koji korisnici koriste te na taj način privlače njihovu pažnju i potiču na aktivnost. Naime, potrošači obraćaju pažnju na oglase koji su slični sadržaju koji svakodnevno konzumiraju.

Atraktivni vizualni i multimedijski sadržaji spontano privlače našu pažnju te ju zadržavaju neko vrijeme, koje je dovoljno da oglas bude konzumiran u cijelosti. Sadržaj mora novinarski obraditi važnu temu te o njoj podići svijest u društvu ili otkriti neke zanimljive i društveno potrebne činjenice.

Pomoću odgovarajućeg sadržaja ostvarit ćete kvalitetnu komunikaciju i interakciju sa svojom ciljnom skupinom, što je i cilj koji vodi ka uspješnom poslovanju. Pokažite te im da vam je zaista stalo do njih i da ne prodajete maglu. Pružite im sadržaj koji je koristan, zanimljiv i zabavan. Prije nego što krenete u kreiranje sadržaja koji će se svidjeti vašoj publici, potrebno je odrediti ciljanu publiku. Samo tako ćete znati što ih zanima, što žele i traže.

Kako bi odabrali ciljanu publiku postavite si sljedeća pitanja:
  • Što je zajedničko mojim idealnim kupcima?
  • Koliko imaju godina i gdje žive?
  • Zašto bi im se ono što nudim moglo svidjeti?

OCIJENI