OKRENITE NOVI LIST VEĆ DANAS!

Objavljeno: 8.1.2018. 16:48

Po završetku ljetnog odmora i s početkom jeseni često razmišljamo o povratku u formu ili tražimo nove oblike rekreacije. S druge strane često se dešava da nam se baš nakon ljetno odmora teško pokrenuti i vratiti se u stari ritam vježbanja. Koji god bio vaš razlog, donosimo vam nekoliko savijeta koji su dobrodošli za povratak u dvorane.



NE ČEKAJTE PREDUGO – poznajte li onu rečenicu: od ponedjeljka krećem!! ; )) taj ponedeljak nikako da stigne. Što duže odgađate, to će vam se biti teže pokrenuti i iz dana u dan ćete pronalaziti dobre razloge da ne posjetite svoj fitness centar. Vježbanje s prijateljem/prijateljicom često zna biti loš izbor. Posebno ako nekako ne nalazite vrijeme da se uskladite pa preskačete treninge iz dana u dan. Stoga, jednostavno uzmite stvari i već danas otiđite u dvoranu. Kratki trening razgibavanja, trčaranja ili samo istezanje također su odličan početak. Vjerujte da će svaki sljedeći odlazak na trening biti sve lakši, a osjećaj po završteku vježbanja sve bolji i bolji. Često postavljano pitanje koliko vježbati? Svakako ovisi o vašoj trenutnoj formi. Preporuka bi bila 3 x tjedno uz kombinirane aerobno anaerobne treninge. Što znači da bi dio treninga trebao biti vezan uz hodanje, trčanja, vožnja bicikom, a drugi se odnosi na statične vježbe za aktivaciju i jačanje muskulature.

NIKADA DO SADA NISTE VJEŽBALI- za sve postoji prvi put, pa tako i za odluku o zdravijem načinu života. Nije važno koliko imate godina i u kojoj ste formi,sa svojim pozitivnim stavom već ste korak do ostvarenja cilja. Odlična vijest za vas je da je ovo vrijeme kada se formiraju grupe, za gupne treninge, kada se većina ljudi odlučuje za povratak u dvorani. Tako da nećete biti jedini izgubljeni ; )) Važno je da se po dolasku informirate o sadržajima koji se nude u fitenss centru i da se odlučite za sebi primjeren program. Uvijek se posavijetujte se djelatnicima i krenite!! Svim početnicima savjetujem da za početak koriste usluge osobnog trenera ili vježbaju u grupama. Ukoliko niste do sada bili po sportskim centrima, samostalno možete napraviti više štete nego li koristi. I ne zaboravite na prikladnu odjeću i obuću za trening. I majte na umu da ljudi oko vas ne znaju kako je to vama prvi susret s vježbalištem. A tek kada vidite rezultate svog truda, tada dolazi pravo zadovoljstvo.



POSTEPENO DO TOP FORME – Apsolutno je točna izjava kako tijelo i mišić pamti, no to nažalost ne znači da možemo nastaviti točno tamo gdje smo stali prije mjesec,dva, tri ili godinu dana. Uvijek se moramo voditi teorijeom postupnosti, što bi značilo da krećemo od jednostavnijih vježbi prema složenijima, počinjemo s manjim težinama pa ih povećavamo. Najgore što možete napraviti za sebe je da se odmah prvi dan „natrpate“ utezima ili pak da odete na nekoliko uzastopnih grupnih treninga. Ne samo što će se mišići upaliti pa nećete moći hodati, nego postoji velika opasnost od moguće ozljede. Najčešće ozljede koje se javljaju su napuknuća mišićnih vlakana, istegnuća tetiva i zglobova. Vjerujem kako bi svi voljeli izbjeći takav scenarij.

ZAGRIJAVANJE I ISTEZANJE – U posljednje vrijeme kao da se počelo zaboravljati kako su zagrijavanje i istezanje sastavni dio trenažnog procesa. Postoji više razloga, ali osnovno je da tijelo treba pripremiti na fizički napor koji slijedi. Što će reći da je prije svakog treninga obavezno napraviti barem 5 minuta zagrijavanja. Zagrijavati se možemo, brzim hodanjem ili trčkaranjem na pokretnoj traci, orbitreku, sobnom biciklu. Potom se savjetuje napraviti osnovna kruženja zglobova kako bi ih mobilizirali i pripremili za pokrete koji slijede. A zašto radimo zagrijavanje? Zamislite samo kako je upaliti i pokrenuti automobil koji je stajao na istom mjestu nekoliko mjeseci. Na ovaj način napraviti ćemo odličan uvod u trening, olakšati si isti i smanjiti mogućnost ozljede na minimum. Svaki trening bi trebali završiti laganim istezanjem kako bi još bolje prokrvili mišiće i tetive te time ubrzali proces oporavka.



Nakon nekoliko korisnih savijeta pozivamo vas da ne čekate bolje sutra,nego da nam se već danas javite i iskoristite mogućnost jednodnevnog besplatnog korištenja svih naših usluga.  

Naši treneri i ljubazno osoblje čekaju na vaš dolazak.

http://www.worldclass.hr/hr/try-us

Eva 099/2012 554